-Mmmateusz-udało mi się wydusić
-Olivia!- powiedział mój brat i poszedł mnie przytulić w tym samym czasie odsuwając Holmes'a od mej osoby.
-Dziecko dobrze że jesteś cała-powiedziała ma matka
-Jak widać wszystko jest w porządku
-Córko co się stało?-spytał mój ojciec
-Wiem o wszystkim o tej głupiej umowie między tobą a panem Holmes'em
-Powiedziałeś jej!-wykrzyknoł mój brat i rzucił się na Sherlocka
-Uspokuj się Mateuszu pan Holmes nam wyjaśni tą całą sytuację- powiedziała Ivy
Mój brat puścił po chwili Sherlocka i poszliśmy do bawialni i wszyscy usiedliśmy na kanapach ja obok mej siostry i Holmes'a.
-A więc co się dzieje czemu ktoś chcę mnie zabić i po co ta głupia umowa o połączęniów rodów
-Carson ty czy ja?- spytała moja mama
-Ja jej powiem kochanie-odpowiedział jej ojciec
-Dobrze
-A więc Olivio jak zapewne wiesz znałem się z ojcem twej przyjaciółki jak chodziliśmy do szkoły twój ojciec Sherlock był odemnie o 4 lata starszy i szybciej dorobił się dzieci a dokładniej synów, gdy Eudoria i Aurora urodziły zdrowe córki zaproponował mi żebyśmy byli połączeni dwie bardzo znane i bogate rody w jeden i przyznałem mu rację oboje podpisaliśmy umowę o tym że ty wyjdziesz za któregoś z barci Holmes, a Enola za Mateusza. Ale los wolał szybciej zabrać mojego przyjaciela i Edudoria postanowiła że jej córka wybierze sama swoją drogę, ale bardziej za niepokoiło mnie to że drugi syn Holmes'a wyjechał mieszkać u wujka w Londynie, więc sama jedyne połączenie było pomiędzy tobą a Mycroftem który po śmierci swego ojca zamknoł się w gabinecie i załatwia sprawy rządowe.
-Wszystko fajnie ale po co to?-powiedziałam
-Siostrzyczko to miało być dla ciebie i twego bezpieczeństwa-odpowiedział mi po chwili brat
-O ale ty zamiast ożenić się z moją przyjaciółką wybrałeś sobie jakąś dziewczynę z ulicy!
-Po pierwsze uważaj jak mówisz do mej przyszłej żony, a po drugie chciałem ożenić się z siostrą Sherlocka ale gdy wyjechałem na studia to zakochałem się w Ivy.
-Super a kto chce mnie zabić?
-Wiemy tylko że to jest jednak mężczyzna który może mieć żal do twego ojca przez jaką sprawę albo jakiś twój wielbiciel który dowiedział się o umowie i chce cię zniszczyć za to
-Jeszcze lepiej, dobra to kiedy jedziemy do domu mamo?-spytałam
-Kochanie jako że w domu narażała byś nie tylko siebie, ale i nas na niebezpieczeństwo to zostaniesz tutaj w domu pana Holmes'a do puki sprawa nie wyjaśni się.
-Czyli od dzisiaj mieszkam z Sherlockiem!
-Tak kochanie przywieziemy ci twoje ciuchy, Mateusz i Ivy jadą z nami, a Charlie i Alisson z dzieckiem zostają w Londynie.
Tom 2 w przygotowywaniu
Pojawi się 05.05.2023r.
CZYTASZ
You and Me(Tom I)
RomanceCo by było gdyby Enola miałaby przyjaciółkę, która kocha się w jej genialnym bracie? Co by było gdyby Sherlock zainteresował się koleżanką swojej siostry? Co by było gdyby Mycroft nie wyprowadził się z domu? Co by było gdyby Eudoria nie zostawiła sw...