Ήμουν καθισμένη στην κουζίνα και δεν μπορούσα να σταματήσω να κλαίω. Η απελπισία με είχε κυριεύσει, τι θα γινόταν αν ο Ζιρύ δεν ανταποκρινόταν στο γράμμα μου;
Δεν είχα λάβει απάντηση και οι μέρες είχαν περάσει. Ο Ερίκ είχε έρθει να με βρει μόλις η Σορέλι του είχε ανακοινώσει ότι είμαι έγκυος στο παιδί του.
«Αγάπη μου, καρδιά μου μην κλαις. Πάμε να φύγουμε, σε παρακαλώ. Θα φροντίσω και για τους δύο, για εσένα και το μωρό μας. Θα σας δώσω τα πάντα.»
Η άρνηση μου τον πλήγωσε το ξέρω, αλλά τη δέχτηκε ψύχραιμα, όπως δέχτηκε και το κόλπο με τον Ζυρί.
Η καμπάνα ακούστηκε 11 φορές, έξω πυκνό σκοτάδι κάλυπτε τα πάντα. Τραντάχτηκα ελαφρώς, μόλις άκουσα την πόρτα να ανοίγει. Η Μαρί, η υπηρέτρια του σπιτιού, ήταν εδώ και μέρες στο σπίτι της μητέρας της Σορέλι. Δεν ξέραμε ακριβή ημερομηνία που θα έφτανε ο Ζιρύ και δεν θέλαμε να το ρισκάρουμε.
Γύρισα και τον είδα. Φόρεσα το πιο πετυχημένο χαμόγελο που μπορούσα.
«Αγαπητέ μου, Ζοζέφ. Πως ήταν το ταξίδι σας;»
«Περιπετειώδες, ο δρόμος είναι τρομερά λασπωμένος. Οι βροχές πρέπει να κρατούν μέρες. Το λοιπόν, Αντουανέτ. Τι είναι αυτό το τόσο σοβαρό που έπαθε η χήρα Σορέλι, μπορώ να λύσω μόνο εγώ και πρέπει να το λύσω τόσο άμεσα;»
Παρέκαμψα την ειρωνεία που, υπό άλλες συνθήκες, θα είχε κάνει τα μάγουλα μου κατακόκκινα.
«Θα σας ενημερώσω για όλα, Ζοζέφ. Χαίρομαι που βρίσκεστε εδώ. Παρακαλώ, ξεκουραστείτε πρώτα. Θα σας φτιάξω ένα τσάι, ο καιρός είναι παγωμένος. Η Μαρί είναι μαζί με τη χήρα Σορέλι για βοήθεια»
Δεν μου απάντησε, παρά μόνο έκανε ένα νόημα με το χέρι, να κάνω γρήγορα, φανερά δυσαρεστημένος που, η υπηρέτρια που πληρώνει αυτός, είναι στην υπηρεσία κάποιου άλλου. Κατευθύνθηκε στην κρεβατοκάμαρα.
Έβαλα το νερό να βράζει στη φουφού. Ένιωθα την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά, όσο ξέμπλεκα το σακουλάκι που μου είχε δώσει η Σορέλι και το είχα μέχρι εκείνη την στιγμή, στον κόρφο μου. Τα χέρια μου έτρεμαν, όσο θυμόμουν τα λόγια της Σορέλι.
«Θα κοιμηθεί σαν μοσχάρι. Μόλις περάσει καμία ώρα που θα κοιμάται, ξέντυσε τον και άσε τον να ροχαλίζει. Την επόμενη μέρα δεν θα θυμάται τίποτα. Εσύ θα κάνεις τάχα μου, ότι είναι ο καλύτερος εραστής του κόσμου και αυτός θα νομίζει ότι πλαγιάσατε το προηγούμενο βράδυ.»
YOU ARE READING
Προσωπείο
Historical FictionΌλοι έχουμε διαβάσει ή παρακολουθήσει κάποια διασκευή ή την ίδια την ιστορία του Φαντάσματος της Όπερας. Αυτή εδώ η ιστορία μιλάει για ένα ερωτευμένο φάντασμα, ικανό να κάνει τα πάντα για να προστατέψει τον έρωτα του. Αλλά και την μοναδική οικογένει...