20

11 1 0
                                    

Η Μεγκ έμεινε στο κρεβάτι είκοσι επτά ημέρες και εγώ από πάνω της , στο προσκεφάλι της , φύλακας άγγελος της.
Ο γιατρός της όπερας, ο Λουί, έκανε τα αδύνατα δυνατά για να την φροντίσει αλλά τα μάτια της κόρης μου παρέμεναν κλειστά για δεκατέσσερις ημέρες. Παραμιλουσε και ψηνόταν στον πυρετό από τα χτυπήματα της, ευτυχώς δεν είχε σπάσει τίποτα αλλά μώλωπες είχαν γεμίσει το κορμί της.

Ο Λουί φαινόταν καθησυχαστικός. "Μην φοβάστε μαντάμ Ζιρύ. Να ευχαριστείτε τον Θεό που έπεσε πάνω στα σκηνικά, αλλιώς θα είχε σκοτωθεί."
Κοιμόμουν σε μια καρέκλα δίπλα της και σαν να μην μου έφταναν όλα αυτά, μόλις τα βλέφαρα βάραιναν και ο ύπνος με έπαιρνε καθιστή, άκουγα την φωνή του Ερίκ να τραγουδάει ένα παιδικό νανούρισμα, αυτό που τραγουδούσε στη μεγάλη μας κόρη όταν ήταν μικρή για να κοιμηθεί. Τιναζομουν από τον ύπνο μου και προσπαθούσα να τον βρω "Ερίκ; Ερίκ;!" Αλλά τίποτα. Το νανούρισμα σταματούσε μαζί με τον ύπνο μου μόνο για να επαναληφθεί όταν θα κοιμόμουν ξανά. Παραιτήθηκα σε αυτό το παιχνίδι,όπως νόμιζα, του μυαλού και άφηνα το νανούρισμα, γλυκιά παρηγοριά να με βυθίσει.

Ήταν δύο ημέρες που η Μεγκ είχε ανοίξει τα μάτια της αλλά δεν μπορούσε να συνέλθει εντελώς. Όπως και όταν ήταν κοιμισμένη, της έριχνα χυλό στο στόμα με προσοχή για να μην πνιγεί και αντανακλαστικά τον κατάπινε, η καημένη μου είχε χάσει τόσο βάρος.
Της σκούπιζα τον ιδρώτα όταν μέσα στην ηρεμία του μεσημεριού, μια γνωστή, δυστυχώς, τσιρίδα αντήχησε στους τοίχους της όπερας του Παρισιού.

Η Καρλότα.

Η Σορέλι ήρθε τρέχοντας να μου πει τα μαντάτα.
Η Καρλότα επιστρέφοντας μετά το ταξίδι της στην Ισπανία, έμαθε για τις επιδόσεις της Κριστίν, της καινούργιας μαθήτριας. Επίσης έμαθε ότι πλέον δεν θα είναι η Πρίμα Ντόνα της όπερας, δεδομένου ότι η φωνή της Κριστίν μέσα σε δέκα ημέρες, γέμισε την όπερα όσο δεν την είχε γεμίσει η Καρλότα στα τόσα χρόνια που μεσουρανεί στη σκηνή.
Οι επιδόσεις της Κριστίν ήταν εξαιρετικές, ειδικά για μαθήτρια και η Καρλότα σίγουρα δεν μπορούσε να την φτάσει.
Ξαφνικά, η Καρλότα μπήκε σαν σίφουνας στο δωμάτιο της Μεγκ.
Το μαύρο μολύβι με το οποίο είχε βάψει τα μάτια της είχε χυθεί από τα δάκρυα της, κάνοντας σχήματα σαν ιστούς αράχνης στα μάγουλα της. Τα καστανά λαμπερά μάτια της είχαν πάρει μια κόκκινη απόχρωση από το κλάμα και τα μαλλιά της , βαμμένα μαύρα για να μη φαίνονται οι άσπρες τούφες, είχαν ανακατευτεί. Έπεσε σε μια καρέκλα και άρχισε να κλαίει.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ΠροσωπείοWhere stories live. Discover now