Kırık Kalpler Mahzeni
35. Bölüm:
Ekin; Eve geçtin mi?
Ekin; Merak ettim (19.21)
Seçkin: Şimdi geçtim güzelim (00.38)
Seçkin: Kusura bakma kafe çok kalabalıktı
Seçkin: Mesajına bile bakamadım
Seçkin: Sen nasılsın
Seçkin: Ne yapıyorsun
Ekin: İyiyim canım
Ekin: Evdeyim, ders çalışıyorum
Ekin: Sınavlar yaklaşıyor malum
Ekin: Sen ne yapıyorsun?
Seçkin: Seni özlüyorum
Ekin: Ben de seni özlüyorum 🥹
Ekin: Bugün kafe çok doluydu diye seni meşgul etmemek adına çok duramadım
Ekin: Ama yine de özledim
Ekin, mesajına gelen görüldüden sonra mesaj beklerken sevgilisinin çevrimdışı olması ile yüzü düştü. Hala kafede, işi var herhalde diye düşündü.
Birkaç saniye sonra gelen arama ile yüzü aydınlandı. Sevgilisi onu görüntülü arıyordu. Hızlıca aramayı yanıtladı. Bir iki saniye sonra sevgilisinin yakışıklı yüzü ekranda belirdi. Kocaman gülümsedi. "Canım." dedi Seçkin, içtenlikle. "Fıstığım beni özlemiş diye duydum."
Ekin, hızlıca başını salladı. "Evet. Çok özledim. Birkaç saat bile ayrı kalsak özlüyorum." dedi Ekin, içten gelerek. Şu an ekrandaki yüze bakarken de içi gidiyordu. Çok seviyordu.
"Hmm." dedi genç adam, ekrandaki güzel gözlüsüne bakarak. "Birkaç saat ayrı kalsak bile mi?"
Başını salladı Ekin. "Birkaç saat bile olsa."
"O zaman ne yapsak? Ben kalkıp yanına mı gelsem? Seni görsem, sarılsam, öpsem?"
Ekin, Seçkin'in sözlerine kıkırdadı. "Çok güzel olurdu sevgilim. Ben de seni öperdim."
Seçkin, alelacele doğruldu yattığı yerde. "O zaman bekle beş dakika. Sadece beş dakika..."
Ekin, güldü. "Dur dur Seçkin. Delirme. Saat çok geç oldu." Seçkin, yatağından kalkmak üzereyken Ekin'in ikazlarıyla durdu. "Çok mu geç oldu? Geç değil ya."
"Saat geç ama evdekiler uyumadı, hala içeride televizyon izliyorlar. Bu yüzden çıkamam evden. Bu saatte izin vermezler."
Seçkin, yüzünü astı ve sitemle tekrar yatağına geri yattı. "Niye uyumadı evdekiler? Neyi bekliyorlar uyumak için?" diye söylendi.
Genç kızın dudaklarından ufak bir kahkaha çıktı. Seçkin onu hayranlıkla izledi. "Bir film izliyorlardı, ona takıldılar herhalde."
Seçkin, aklına gelen şeyle yüzünü buruşturdu. Unutmuştu daha erken haber vermeyi. Elleriyle saçlarını dağıttı. Bu görüntü Ekin'in hoşuna gitti.
"Sana söylemeyi unuttum, yarın Defne'nin doğum günü. Bu yüzden öğleden sonra kafede birlikte toplaşıp pasta keseceğiz öyle kendi aramızda. Sana daha erken söyleyecektim ama kafe karışıktı, aklımdan çıkmış. Seni de davet etmemi istedi Defne." Ekin'in düşünceli yüzüne bakarken devam etti. "Gelmek istemezsen de kendini bir şeye zorunda hissetme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler Mahzeni ||Texting||
Kort verhaal053****: Yanındaki kız, Defne. 053****: Beni biliyor mu? 053****: Ona beni anlatıp, kendisinin senin için imkansız olduğunu söyledin mi? 053****: Bence söylemelisin. 053****: Hâlâ bana deli gibi aşık olduğunu bilmeli, canının yanmaması için. 053***...