Ten den měla Taylor ještě jednu zajímavou návštěvu. Když se Alex balila a chystala se k odchodu přišla do dveří Moira a za ní stála Chloe.
„Prý je vaše velmi dobrá kamarádka a pozvala jste ji." Začala Moira a pokrčila rameny.
„Nepozvala, ale to je asi jedno." Odvětila Taylor a podívala se na Chloe.
„Tak já vás tu nechám." Otočila se Moira a zmizela stejně rychle jako přišla.
„Promiň musela jsem tě vidět." Začala Chloe pomalu a šla k ní, sedla si k Taylor a chytla ji za ruku.
„Tak jsi mě viděla." Odvětila kousavě Taylor a všimla si, jak Alex kouká na jejich ruce.
„Zítra se uvidíme." Ozvalo se od Alex, která mířila ke dveřím.
„Děkuji." Řekla Taylor a věnovala Alex úsměv. Alex ji ho opětovala a rychle odešla.„A teď mi řekni, co chceš? Proč tu jsi?" začala Taylor rozzlobeně.
„Tay, kvůli tobě přece. Všechno mi došlo, pozdě, ale došlo. Záleží mi na tobě." Začala vysvětlovat Chloe a stiskla její ruku.
„Ale já tě teď nechci vidět." Utrousila Taylor a snažila se s vozíkem od Chloe poodjet.
„Nemusíš na to být sama. Pamatuješ, jak jsi tu vždy byla pro mě? Teď je řada na mě, abych taky já tady byla pro tebe." Chloe se nenechala odradit a zastavila Taylor, aby nemohla couvnout dozadu.
„Já ale nejsem sama. Nechci znovu prožívat to co před tím. Ublížila jsi mi." Odvětila chladně Taylor a samotnou ji to bolelo vyslovit. Ale znovu to období už prožít nechtěla.
„Já vím. A už se to nikdy nestane. Bála jsem se, bála jsem si přiznat co k tobě cítím. Ale když jsem si myslela, že jsem tě ztratila úplně došlo mi, jak moc mi na tobě záleží." Vysvětlovala dál Chloe a zněla opravdu přesvědčivě.
„Ale to, co se stalo, nejde vzít zpátky." Odporovala dále Taylor a cítila, že ji Chloe zahání do kouta. Tak moc si přála tohle slyšet, ale když to konečně slyšela. Neměla z toho radost.
„Dej mi šanci to napravit. Dej šanci nám." Chloe na ni prosebně upřela své oči a čekala na odpověď.
„Já nevím, co ti říct. Teď se chci hlavně uzdravit." Pokrčila rameny Taylor a odvrátila zrak.
„Dám ti času, kolik potřebuješ, a pomůžu ti, pokud chceš." Řekla nakonec Chloe a stoupla si. „Nechám tě odpočívat a napiš mi až budeš chtít." Ukončila rozhovor Chloe a odešla z pokoje.Taylor si hlasitě vzdychla a nevěděla co má dělat. Tohle vždy chtěla, ale bála se, že se znovu spálí. Že ji znovu Chloe jen ublíží, a vrací se k ní jen proto, že má s Jasonem problémy. A pak tu byla Alex, nad kterou musela stále přemýšlet. Vzala telefon a vytočila Megan, ta ji vždy uměla zvednout náladu.
Po nekonečně dlouhém telefonátu s Megan usoudila Taylor, že vztahy jsou prostě nepochopitelně těžké. Na jedné straně vidí Taylor Chloe, kterou milovala už od základní školy, na straně druhé stojí Alex, která v ní vyvolává zvláštní pocity a neskutečně ji přitahuje. U Chloe hrozí, že se znovu spálí a Alex má manžela a zřejmě není ani stejné krevní skupiny, jako Taylor. Prostě budu sama a bude mi nejlíp usoudila Taylor po chvíli přemýšlení a vzala si knihu se svým oblíbeným milostným příběhem. Milovala romantické příběhy a vždy doufala, že přijde někdo, kdo by pro ni byl ochotný obětovat život, i když by to nechtěla zažít doslova samozřejmě.
ČTEŠ
Pride Girl
General FictionKrásná, chytrá Taylor se prezentuje jako bezstarostná dívka. Jaké pocity, ale skutečně dívka prožívá za tím dokonalým úsměvem?