Další týden byl velmi náročný pro Taylor, společně s Alex se poprvé postavila na nohy a mohla konečně začít pomalu zase chodit. Ten den přiletěla i její matka, aby to společně oslavili.
„Alexandro jsme Vám velmi vděční za vaši pomoc, zůstaňte na večeři. Už jste jako člen rodiny." Nabídla ji Taylořina matka.
„Děkuji, ráda zůstanu." Přijmula pozvání Alex.Večer zahájil Taylořin otec přípitkem a proslovem co měl připravený přímo pro Taylor. Večeře byla výborná a všichni si moc pochutnali. Večer pokračoval skvělými rozhovory a smíchem. Zatímco Alex a Taylor si vyměňovaly nenápadné pohledy. Skvělou atmosféru přerušilo až pípání všech telefonů. Všem přišla výstraha kvůli blížící bouři, déšť venku stále zesiloval, a měl přijít velmi silný vítr.
„Nenechme si zkazit tento dokonalý večer." Pronesl otec a dolil všem víno.
„Alexandro, pokud chcete můžete tu zůstat. Bylo by nebezpečné teď někam jezdit." Nabídla ji Taylořina matka a Alex nabídku přijala.Byl večer a pokoj, kam Taylor zavedla za ruku Alex byl osvícen pouze světlem svíček. Vzduch byl naplněn vůní růži z lístků, které byly poházeny po pokoji a posteli. Alex vydechla a překvapením zůstala stát uprostřed pokoje a její oči byli upřené na Taylor. Jejich rty se setkaly v něžném polibku, který byl plný něhy a sladkého tajemství. Jejich ruce se začaly pohybovat a pomalu odhalovat tělo té druhé.
Taylor se s námahou a bolestí postavila na špičky nohou a pomalu začala svlékat Alexinu košili. Každý knoflík, který otevřela, byl dalším krokem ke zpřístupnění jejího těla. Alex ji nechala, aby ji osvobodila od oblečení a stála tam, zcela nahá. Taylor její tělo obdivovala. Byla nádherná. Její prsty se lehce dotýkaly hladké pokožky a krouživými pohyby stále mířily níž.
Potom se role obrátily a Alex začala svlékat Taylor. Její prsty se pohybovaly jemně, způsobující v Taylor vzrušení a touhu. Dobře věděla co dělá. Obě byly připravené a chtěly to udělat. Jejich pohledy se setkávaly a vyměňovaly si milostné vzdechy. Venku burácel vítr a déšť hlasitě bubnoval na střešní okna.
Byla to chvíle, kdy se jejich těla stala jedním, kdy se spojily jejich vášně i touha. Obě se ztratily v objetí druhé a propadly se do světa, kde byly jen ony dvě a jejich láska, nebyl žádný jiný čas ani místo, jenom tato chvíle.Taylor se probudila brzy ráno, paprsky slunce teplým světlem zalily pokoj a po bouřce nebylo ani stopy. Alex spala klidně vedle ní a poklidně oddechovala.
Taylor si prohlížela Alexinu tvář, jak spí a přemýšlela o tom, co k ní cítí. Byly to pocity lásky? Nebo to bylo jen krátkodobé okouzlení? Jejich vztah se vyvíjel mnohem rychleji než si Taylor, kdy pomyslela, bála se, že tato pohádka každou chvíli skončí, ale zároveň věděla, že má s Alex něco za co stojí bojovat.Taylor tiše vstala, aby nevzbudila Alex, a šla do kuchyně. Měla potřebu něco udělat, něco, co by jí pomohlo získat jasnost ve svých emocích. Rozhodla se uvařit kávu. Když seděla u stolu a čekala, až se kávovar zapne, zamyšleně zírala na hrníček se svých rukou.
V tom se Alex objevila ve dveřích kuchyně. Její vlasy byly ještě rozcuchané po spánku, ale její oči byly plné zvědavosti.
„Krásné ráno, nikdo tu už není. Rodiče ráno odletěli a Moira bude zpět až na oběd." Vysvětlila Taylor a nabídla Alex kávu.
„Krásné ráno i tobě, dám si děkuji." Usmála se Alex a sedla si na židli v kuchyni.
„Vyspala jsi se?" dotazovala se Taylor a všimla si, že je Alex zaražená.
„Ano, dobře. Jen je to všechno." Vzdychla Alex a rozhodila rukama.
„Klidně ti dám prostor." Navrhla Taylor a zvedla ramena.
„Ne, to není potřeba." Špitla Alex a zvedla se. Šla k Taylor a políbila ji. „Je mi s tebou nádherně, pojďme si ještě užít ten zbytek rána, co nám zbývá."Obě si sedly na terasu s kávou a Taylor nemínila ztrácet čas.
„Ráda bych se tě na něco zeptala." Začala Taylor, ačkoliv si uvědomovala, že je to těžká otázka.
„Samozřejmě, co chceš vědět?" Alex si vzala hrnek s kávou a napila se.
„Jsi vdaná, co tohle pro tebe znamená?" Taylor se nervózně zamračila a vydala ze sebe slova, která ji trápila celou noc.
Alex se na ni podívala s úsměvem, který ji uklidnil. „Pro mě to znamená hodně, Taylor. Znamená to, že jsem šťastná, když jsem s tebou. Že tě chci poznávat stále víc a být tvojí oporou. Znamená to, že jsi pro mě důležitá. Jen to musím vše říct Eduardovi. Nezaslouží si abych mu lhala."
„To je fajn, cítím to samé. Ale nechci na tebe tlačit. Nechci znovu bojovat o něco co chci jen já." Vysvětlila Taylor a pohladila Alex po ruce. „Nechci na tebe tlačit."
Taylor se ulevilo, když slyšela Alexiny slova. Byla si teď jistá, že to mezi nimi není jen krátkodobým dobrodružstvím. Bylo to něco víc, co chtěly obě a mohlo by trvat navždy. Alex se naklonila a dala Taylor pusu na tvář. Taylor věděla, že jejich vztah bude mít své výzvy a bude náročné tyto odlišné světy spojit. Přesto věřila.
ČTEŠ
Pride Girl
Ficção GeralKrásná, chytrá Taylor se prezentuje jako bezstarostná dívka. Jaké pocity, ale skutečně dívka prožívá za tím dokonalým úsměvem?