"Nekouřím." Vyšlo nakonec z Taylor a v tu chvíli se proklínala, že to řekla. Zněla jako idiot. "Tak co jsi tady tak pilně hledala?" Smála se Chloe a sedla si vedle Taylor. "Jdu do auta." Vzdala to nakonec Taylor a vzala skleničku. "Nemusíš." pošeptala Chloe a přisunula se blíž i s krabičkou. "Kouřím lehký." Zmohla se na jedinou odpověď Taylor, když vstávala připadalo ji, jako by měla nohy z olova. "Půjdu s tebou."
"Proč jsi parkovala tak daleko?" Smála se Chloe následující Taylor. Taylor se snažila si ji nevšímat a odemkla auto. Když se začala prohrabovat přihrádkou ucítila, že se ji Chloe dotýká. "Pomůžu ti." vypadlo z ní, když se nasoukala vedle Taylor. "To fakt nemusíš." Snažila se Taylor co nejrychleji dostat z jejího dosahu. Chloe jen uraženě pohodila hlavou a vylezla. "Jackpot." Usmála se Taylor, když se ji z toho bordelu podařilo vysvobodit krabičku cigaret. Otočila se a lekla se, když zjistila, že Chloe stojí přímo u ní a hledí ji do očí. "Co to děláš?" vypadlo z ní pomalu. "Jen mě zajímalo jak se máš." pokrčila rameny Chloe a poodstoupila. "Proč tohle sakra děláš?!" rozkřikla se na ni Taylor. "Co jsem udělala?" Ptala se nechápavě Chloe. "Rok si se mnou nepromluvila ani jediné slovo. Po tom všem co se stalo, si mi dala sbohem během jediného dne. Tak o co ti jde?!" rozkřikovala se dál Taylor. Začínala se cítit jako kráva. Naštvaně zabouchla dveře do auta a zamkla ho. Pak si jen bezmyšlenkovitě sedla na obrubník a zapálila si. "Musela jsem to udělat. Kvůli tobě blonďáčku." snažila se ji Chloe utěšit, sedla si vedle ni a zapálila si. "Neříkej mi tak." vydechla Taylor a upřela na ni pohled. "Vždyť víš jak miluji blondýny." Rozplývala se Chloe. Taylor jen protočila oči v sloup. "Dobře, promiň. Ráda bych ti to vše někdy vysvětlila." šeptala Chloe a pohladila ji po tváři. Taylor jen zvedla hlavu a vydechla našedlý chomáček dýmu. "Chápu tě, a pochopím, když se mnou nebudeš chtít mluvit." šeptala dále Chloe a zvedla se. Taylor se zadívala na její dlouhé hnědé vlasy, štíhlou postavu a šibalský úsměv, zvedla se zašeptala. "Budu chtít."
ČTEŠ
Pride Girl
General FictionKrásná, chytrá Taylor se prezentuje jako bezstarostná dívka. Jaké pocity, ale skutečně dívka prožívá za tím dokonalým úsměvem?