"Neuvěříš co se včera stalo." šeptala Taylor, když s Megan procházely chodbou do třídy. "Poslouchám." Megan přelétla očima zamilovaný pár a pohrdavě si odfrkla. "Táta najal novou zahradnici..." Taylor nestihla ani dokončit. "Omg ne, proto teď chodíš takhle? Je to nějaká ranařka že jo?" začala šílet Megan a sama věděla, že občas to co říká nedává smysl. "Ne, proboha uklouzla jsem v koupelně." zasmála se Taylor. "Jo jasně... v koupelně." usmála se myšlenkami jindy Megan. "Nemysli hned na to jedno." upozornila ji Taylor a otevřela dveře do třídy. "A co se teda stalo dál?" Zajímala se Megan a ztišila hlas. "Mám z ní divný pocity. Navíc je tak strašně krásná." šeptla provinile Taylor a posadila se. "Jen to ne.. vždyť je to nějaká stará hrobka." vytřeštila na ni oči Megan. "Jo? Asi ti ji musím ukázat, vypadá jako my. Absolutně by mě nenapadlo, že má rodinu." vyprskla Taylor naštvaně a sama se podivila proč ji to naštvalo.
"Vidíš ji? Jak to sakra dělá?" Vydechla Taylor ukazující prstem na Alex. "Něco na ni asi bude no." uznala Megan, když shlédla z balkónu na Alex nesoucí květiny. Taylor se pohodlně usadila na okraji a s pozorností upoutanou na Alex pomalu upíjela kafe. "Neciv na ní pořád." prskla Megan a luskala ji před obličejem prstem. "Jen sleduji co dělá." usmála se Taylor. "Jo jasně.." zvedla oči Megan.
"Mohu?" zašeptala potichu Alex stojící ve dveřích. "Jistě." zvedla se rychle Taylor z křesla a zavřela knihu. "Učení?" povytáhla obočí Alex. "Ano, ale na tom nesejde. Co jste, teda jsi potřebovala?" usmála se nervozně Taylor a pohrávala si s malým řetízkem na krku. "Proč na mě pořád tak civíš?" usmívala se Alex a přistoupila k ní blíž. Voněla sluníčkem a květinami. "Necivím." zašeptala Taylor pomalu a při každém dalším nádechu její vůně se cítila jako v jiném světě. "Ne?" podívala se ji zpříma do očí Alex. "Ne." Když Taylor odpověděla nestačila se ani vzpamatovat, vše proběhlo tak rychle. Alex k ní přistoupila a rychle a vášnivě ji políbila. Když Taylor otevřela oči stála už u dveří a ji na rtech zbyla jen jemná chuť rtěnky. "Je to škoda." zazpívala Alex a zavřela dveře.
ČTEŠ
Pride Girl
Narrativa generaleKrásná, chytrá Taylor se prezentuje jako bezstarostná dívka. Jaké pocity, ale skutečně dívka prožívá za tím dokonalým úsměvem?