Po cestě ještě zavolala Helen, zda by se mohly sejít v kavárně u parku, a ta souhlasila.
„Ahoj, už nevím, co mámdělat." Spustila Alex, ještě dřív, než si dosedla k Helen.
„Myslíš Eduarda nebo Taylor?" usmála seHelen a mávla na číšníka, který už dobře věděl, co si obě dámy dají.
„Jo. Oba. Eduard je jasná volba rozumu, ale Taylor, to je zase jasná volbasrdce. Co s tím? Oba mít nemohu, a navíc Eduard už začíná být divný, asiněco tuší nebo se něco děje. Taylor si mě zase nepamatuje. A já prostě nevím,co mám dělat." Vysypala ze sebe vše Alex Helen na stůl a čekala na její velmiinteligentní radu.
„Alex, nejdřív se uklidni. A upřímně, jak jsi sama řekla, ta tvoje Taylor si těani nepamatuje. Eduard by pro tebe udělal cokoliv. Vážně ti to za to stojí?"
„To ale není tak jednoduché, občas se na mě tak dívá. Mám pocit, že něco uvnitřní si mě pamatuje jen prostě to ještě nevidí, nevím. A asi jsem ažs Taylor poznala, že nechci zbytek život strávit ve zlaté kleci, plnépozornosti a pečlivosti. Být ta dokonalá žena v domácnosti a jen neustálečekat na svého muže. Nechci žít život bez citů a lásky. Sama víš jaký Eduardje, je to jako když bydlíš se svým bratrem a to vše mi došlo až díky Taylor."Popsala složitě svou situaci Alex a pohodlně se opřela.
„Vím, jaký je. A upřímně to já ti to říkala, už od začátku, ale nedala sisříct. Nechala si to zajít až sem a teď nevíš jak z toho ven. Zblbla těprvní hezká mladá tvářička a ty chceš všechno co s ním máš zahodit. Tak sejen ptám, jestli to má vážně cenu. A jestli to děláš jen kvůli ní, a ne kvůlisobě tak ti rovnou říkám, nedělej to." Usmívala se Helen, a přitom mrkala namladíka u vedlejšího stolu.
„Můžeš se, alespoň jednou věnovat mně?" luskla ji před očima Alex.
„Věnuji se ti. Tak mu to prostě řekni, ale je to padesát na padesát, když si natebe nevzpomene a nevyjde to s ní tak zůstaneš sama." Helen udělala smutnýobličej a upila ze své kávy.
„Udělám to. Jen nevím kdy, ale udělám to." Odhodlala se Alex nakonec a dálepokračovali v rozebírání Helenina nového objevu.
ČTEŠ
Pride Girl
Художественная прозаKrásná, chytrá Taylor se prezentuje jako bezstarostná dívka. Jaké pocity, ale skutečně dívka prožívá za tím dokonalým úsměvem?