Pohled Alex 3

202 13 0
                                    

"Nevím co říct." Hleděla bezmyšlenkovitě Alex na svého partnera. "Je to úžasné! Posuneme se konečně dál." Zářil štěstím Henry a objednal další láhev šampaňského. "Nemůžeme se odstěhovat." Zašeptala nakonec Alex potichu. "Je to úžasná nabídka, můžeme tam být konečně spolu. Budu to mít do práce blíž." Usmíval se Henry nadšeně a nalíval šampaňské. "Vždycky jsi přece říkala, že chceš do New Yorku." nabídl ji skleničku Henry.

Když po večeři přijeli domů Alex jako bez duše zaplula do domu a myšlenkami jinde, následovala Henryho do postele, kde si lehla na postel a zatímco si Henry užíval manželské povinnosti Alex hleděla z okna na vzdálené centrum a neustále blikající světla v něm. "Miluji tě." políbil ji nakonec Henry a usnul.

"Můžeš mluvit?" Zašeptala Alex a vyšla na zahradu. "Jasně." Zasmála se Helen a někoho okřikla. "Henry se chce odstěhovat." šeptala Alex a stále se ohlížela do domu. "Teď?! Já vím, že to není tvoje vina, ale měla by jsi se tam zastavit. Pokud teda máš ještě čas." řekla lítostivě Helen. "O čem to mluvíš?" zachvěla se Alex. "Ty jsi nekoukala na zprávy?" Helen omluvně ztišila hlas. "Co se stalo?" zašeptala vyděšeně Alex. "Počkej, já si nejsem jistá. Ta holka se jmenuje Taylor?" natahovala to Helen. "Řekni mi to už prosím." hlesla Alex a uvědomila si, že ji tečou slzy. "Měla dneska po obědě, nehodu. Myslím, že ji možná stále operují. Je z jedné z nejbohatších rodin, bylo to všude. Ty jsi to vážně neviděla?" Helen se snažila Alex uklidnit, ale došlo ji, že se ji to nepovedlo. Alex upustila telefon a pomalu si sedla na schodiště před domem. "Alex? Alex? Poslouchej mě a hlavně nikam nejezdi ano?" ozývalo se z telefonu do prázdna.

Pride GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat