Nečekaná návštěva

175 12 2
                                    

Chloe se pomalu prodírala chodbami v nemocnici a hledala pokoj ve kterém měla ležet Taylor. Když ji přes sklo zahlédla polil ji nával horka. Seděla u ní černovlasá žena, kterou Chloe nikdy před tím neviděla. Stiskla v rukou květiny a vešla do pokoje.

"Dobrý den." sklopila zrak Chloe. "Těší mě, Alex." natáhla k ní ruku. "Nechám vás tu."
Černovlasá žena působila velice vyčerpaně a smutně.

Chloe se zahleděla na Taylor a sedla si k její posteli. "Proč jsi mi tohle udělala?" Začala Chloe do prázdna a vzala její ruku do své. "Chci ti toho tolik vysvětlit, ale teď nemůžu. Víš, jak strašně moc mi chybíš? Chybí mi náš společný čas, chybí mi tvůj humor a dny, kdy jsme jen ležely v posteli nebo u bazénu." vedla dialog Chloe a skoro se rozplakala.

"Pamatuješ, jak jsi mi jednou řekla, že mě nikdy neopustíš? Potřebuji teď, aby jsi tu pro mě byla. A pomohla mi, jako jsi to dělala vždy." Chloe se zalekla, když se přístroje na které byla Taylor napojená z ničeho nic rozpípaly.

V pokoji se najednou objevilo několik sester a doktorů a Chloe byla poslaná pryč. Přes sklo sledovala jak se kolem postele všichni hádali co se děje. Rozplakala se, když pochopila, že se Taylor probouzí.

Kdo je, ale ta černovlasá žena? A proč k čertu brečí? Pomyslela si najednou Chloe a zadívala se na ni.

Pride GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat