"Jak se máš Viktorie?". Pousmála se Taylor a rukou si upravila vlasy. "Vida vida, vy aby jste nebyly spolu" zazubila se Viktorie. "Stejně jako ty a Elizabeth" opětovala ji úsměv Megan. "Jsme dvojčata". Frkla pohrdavě Viktorie a otočila se na Elizabeth, která právě dobíhala s plnou náručí Viktoriiných věcí. "Alespoň každý hned pozná, které je to zlé". Zasmála se Taylor a plácla si s Megan. "Jste fakt hloupý". Nasupila se Viktorie a odešla zrovna, když Elizabeth stanula vedle ní. "Co se stalo?" Nechápala Elizabeth a otáčela se za Viktorií. "Jen jsme konstatovaly, která z vás je to zlé dvojče".
"Nemůže za to jaká je". Omlouvala ji Elizabeth. "Jason večer pořádá párty. Uvidíme se tam?" Dodala nakonec výmluvně Elizabeth. "Spíš ne".Megan Taylor zastihla až u jejího černého BMW, jak si do kufru odkládá věci a přezouvá se do pohodlných tenisek, aby mohla řídit. "Co se sakra stalo?" Vyhrkla Megan. "Nic se sakra nestalo." Vyjela na ni podrážděně Taylor a zabouchla kufr. "Tak proč jsi utekla?" Megan zvedla obočí a založila si ruce na prsou. Taylor jen mávla rukou a otevřela dveře auta "Chceš svézt domu?" Pousmála se nuceně Taylor. "Jasně, ale vyklopíš to." Megan hodila batoh na zadní sedadla a nasedla do auta.
ČTEŠ
Pride Girl
General FictionKrásná, chytrá Taylor se prezentuje jako bezstarostná dívka. Jaké pocity, ale skutečně dívka prožívá za tím dokonalým úsměvem?