Bylo něco kolem desáté, když Alex uviděla auto, které pomalu zastavilo před domem. Rychle na sebe hodila sametový župánek a seběhla ke dveřím, ještě než otevřela navoněla se a upravila v zrcadle.
"Dobrý večer Alexandro." Byl to otec Taylor, Alex nesnášela tohle oslovení.
"Stalo se něco s Taylor?" Vyhrkla nakonec a nervózně si rukou prohrabla vlasy.
"Nic se nezměnilo. Jsem tu proto, protože pro Vás mám takovou nabídku." Její otec se tvářil hodně vážně.
"Pojďte dál." Ukázala nakonec rukou Alex a zavřela vchodové dveře.
"Známe se dlouho a určitě víte, že za dobrou práci jsem ochotný velmi dobře zaplatit." Alex se nelíbilo, kam tím míří.
"S manželkou musíme oba pracovně pryč." Jeho rysy byly tvrdé a oči smutné.
"Kam tím míříte?" Alex po něm okamžitě střelila pohledem.
"Pohlídejte nám Taylor mezitím co budeme pryč." Pohled ji opětoval a Alex dobře věděla, že neuhne.
"Za to mi chcete platit?" Rozlobila se Alex.
"Ano, chodíte tam přeci každý den. Je nám jedno proč to děláte, chceme mít jen jistotu, že tu nebude sama." Vysvětlil otec naléhavě.
"Žádné peníze si za to nevezmu.""Neuvěríš, kdo tu právě byl!" Chrlila ze sebe slova do telefonu.
"Taylořin otec mi nabídl peníze za to, že budu chodit za Taylor každý den."
"To je nabídka, která se neodmítá zlato." Zasmála se Helen na druhé straně.
ČTEŠ
Pride Girl
Художественная прозаKrásná, chytrá Taylor se prezentuje jako bezstarostná dívka. Jaké pocity, ale skutečně dívka prožívá za tím dokonalým úsměvem?