Buket
İşten çıktığımda sevgilimi aradım. Bu sefer de açmamıştı. Artık geceleri nedense hiçbir aramama cevap vermiyordu. Ne yapıyor anlamıyordum. Bu saatlerde uyuyacak bir insan değil çünkü.. En iyisi kafaya takmamak sanırım.. Yarın sorarım. Şimdilik hızlıca eve gitmem lazım. Geçen ki gibi kaybolmam umarım..
Eve kaybolmadan varmıştım nihayet. Annem uyanıktı. "yarın kahvaltıya misafirimiz geliyor. Babanla benim çocukluk arkadaşlarımız olur kendileri. Adel diye senin yaşlarında çocukları var. Erken kalkmayı unutma, hiçbir yere gitmiyorsun!" Annemin bunu demesi çok sinirimi bozmuştu. Yarın ki vaktimi sevgilime ayıracaktım! "Baran da gelsin bari!" Baran sevgilimin adıydı. Ailemle çoktan tanıştırmıştım. Sürekli gidip geliyordu bize. "Olur ama çok yapış yapış olmayın sakın. Ayıp." Annemin hayır diyemeyeceğini biliyordum. Baran'ı benden fazla severdi. Canım sevgilim, keşke geceleri aramalarıma cevap versen. Beni gerçekten çok üzüyorsun..
Odama geçmiş telefona bakınıyordum. Okullar 1 hafta tatil edildiği için keyfim iyiydi fakat işim hala devam ediyordu. Salı ve perşembe günü yine gidecektim. Yarın pazartesiydi. En azından şu misafirler çabuk giderse sevgilimle güzel bir tatil yapabilcektim. Şimdi ise... Geç yatmak benim de hakkım değil mi? Bugün sabaha kadar oturacağım büyük ihtimal..
Adel
Bu sarışın Kıvanç Tatlıtuğ tipli herifi başından beri gözüm tutmamıştı zaten. Bir bokluk olduğu kesinlikle tipinden belli oluyordu. Sekse aç olan yaşlı dedeler gibi. ıyy.. gördüklerimizin ardından 15 dakika geçmişti. Hala çocuğu vakumlayıp duruyordu. İpek çoktan bizim masadan ayrılmıştı. Bir kızla dans ediyordu. Kız dans ederken kendini ona sürtüp duruyordu.. Kız onu çekici bulmuş olmalı. Şu ana kadar İpek'i beğenmeyecek bir kız tanımadım sanırım. Sarışın, yüz hatları belirgin, belli olmasa da kasları olan bir kızdı. Maskülen davranışları ve görünüşü kızların daha çok hoşuna gidiyordu büyük ihtimalle. Bazı kızlar İpek'le her boku yiyip heteroyum diyordu. Aptallar. Erkeklerden göremediği ilgiyi kızlardan alıp sonra da göt gibi bırakıyorlardı ortada. İpek her yere gömlek, pantolon ve trençkotla giderdi. Ne kadar nazik bir İstanbul hanımefendisi gibi gözükse de yavşaktan başka bir şey değildi. Her gördüğü kıza yavşardı. Onun asla ciddi bir ilişkisi olacağını düşünmüyorum. Bir tane olur gibi olmuştu. Sonra dediğim gibi kız heteroyum diyip ayrılmıştı. Komik.. Eğer birgün ciddi ilişkisi olursa felaket geliyor demektir.
Bu düşüncemden sonra kendi kendime güldüm. Telefonuma bildirim gelmişti, açıp baktım. Annemden gelmişti. Bu saatte ne mesajı atmış olabilir ki? Mesaja tıkladığımda annemle babamın eski dostlarının evine gideceğimizi öğrendim. Kahvaltı için gidecekmişiz. Benim yaşlarımda kızları varmış falan filan. Neyse, valideyi dinlemekten başka bir şey gelmez elimden. Telefonu kapatıp Altuğ ve Yağmur'a baktım. Yağmur, masamıza ne zaman geldiğini bilmediğim, köse ve saçları mullet kesim bir erkekle konuşuyordu. Eğleniyor gibilerdi. Altuğ'ya döndüğümde bana gülerek bakıyordu. "Tek sap biz kaldık ha?" Bunu diyince ona güldüm. "Sen yağmuru al dışarı çık, ben de İpek'i getiricem şimdi. Gidelim artık. Geç oldu baya." Dedim ve ipek'in yanına gittim. Tam kızla öpüşmek için birbirlerine yaklaştıkları sıra İpek'in gömleğinden tutmuş çekeliyordum. Ne olduğunu anlamamış bir şekilde bakınıyordu. Elimdeki trençkotu onun üstüne fırlatıp ilerlemeye devam ettim. Altuğ ve yağmur çoktan dışarı çıkmışlardı.Hepimiz arabaya binmiş, yorgun yorgun eve gidiyorduk. Yağmur bir kedi gibi İpek'e sarılmış uyuyordu. Çok tatlılardı. Altuğ camdan dışarıyı izliyordu öylece. İlerlerken birden karşıda bir çevirme gördüm. "İşte şimdi sıçtık.. Çocuklar, hazır mısınız?" Dediğimden bir şey anlamamışlardı sanırım. Ceza yemektense, çevirmeden kaçmayı tercih ederdim. Vitesi arttırdığımı gören Altuğ "siktir.." diye bir küfür savurdu. Vitesi arttırdığımda gaza köklemiştim. Çevirmeyi hızlıca geçmiştik. Onları geçtiğimizi görünce "WUHUU" diye bağırmıştım. Aşırı hoşuma gitmişti bu küçük kaos. Altuğ ve İpek'te gülüyorlardı. Yağmur'un hala hiçbir şeyden haberi yoktu. Uyurken sesimizden rahatsız olup, mırıldanarak ipek'e daha çok sokulmuştu. Komik.
Herkesi evine bıraktıktan sonra bende eve gelmiştim. Kendimi koltuğa atıp orada sızmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘉𝘢𝘳𝘪𝘴𝘵𝘢 | gxg
RandomHetero olduğunu düşünen barista ve sürekli onun çalıştığı kahve dükkanına gelen lezbiyen müşterinin ilişkisini konu alıyor.