bölüm 18

8.7K 224 13
                                    

Adel

Geçen gece Buket çok garip davranmıştı. Bir şey saklıyor gibiydi ve ne olduğunu asla söylememişti. Gerçekten merak ediyorum, onu bu kadar ne germişti? O kadar paniklemişti ki sanki o mesajı görsem ikimizden birine bir şey olacaktı. Uff, meraktan götümü kemirmeye başlıycam şimdi. Ne mesajıydı o be!!

Buket

Dün olanlar kafamı çok karıştırmıştı. Ne aldatılması? Ne Adel'i? Kafa karışıklığımı giderecek tek şey o numaraya yazmaktı. Bunu yapmalı mıydım? Yapmalıydım. Eğer yapmazsam kendimi kesinlikle pişman hissedecektim.

Buket: Aldatılmak derken.. Neyden bahsediyorsun?

Mesajımı bi 5 dakika boyunca görmemişti. Sonrasında görüp, hemen yazmaya başladı.

*** *** ** **: Hâlâ bilmemen komik. Sevgilin- Ah, pardon, eski sevgilin seni aldatıyordu canım benim. Hem de bir erkekle aldatıyordu. Adel ve diğerleri bunu bilmesine rağmen sana asla söylemedi. Çok yanlış kişiyle birlikte oldun Buket. Acıyorum sana. Aptalsın. Ona güvenmemen gerekirdi. .

Mesajı görünce gözlerime inanamadım. Ciddi miydi bu? Hayır Buket. Tanımadığın birinin dediklerine bu kadar inanmamalısın. Eğer Adel bunu bilseydi, kesinlikle hemen söylerdi. Benim bildiğim Adel, bunu söylemezse kendini iğrenç hissederdi.

Telefonu kapatıp annemin yanına indim. Bugün izin günündeydi. Yanına oturup ona sarıldım. Moralim çok kötü olmuştu. "Kızım? Bir şey mi oldu? Adel'le sorun mu yaşıyorsun yoksa?" Adel'le olan ilişkimi onlara anlatmıştım. Kötü bir tepki beklerken, aksine güzel bir tepki almıştım. Beni desteklemişlerdi.. "Hayır anne, sana sarılmak istemiş olamaz mıyım?" Sarılıp başımı okşadı. Açıkçası. Çok iyi gelmişti. Gördüklerime inanmak istemiyorum ama.. Bilmiyorum. "Oh, iyi iyi. Aranız hep iyi olsun." Bu durum çok canımı sıkmıştı. Gerçekten o mesaja inanmalı mıydım? En iyisi bunu aklımdan silmekti. Kendine gel Buket. Sevgilin sana yalan söylemez!

Adel

Annem markete gitmemi istemişti. Destan gibi liste hazırlamıştı. "Kıtlıkta mıyız, bu liste ne be?!" Yastıkları düzeltmekle uğraşan annem beni duyup gülmüştü. "Bu hafta hiç alışveriş yapmadım. Mecbur hepsini senin alman gerek. Hem araban yok mu senin? 5 dakikalık yol, gidip gelirsin." Eğer gitmezsem daha fazla konuşacaktı. Anne dırdırı dünyanın en boş şeyidir. O yüzden kafa sallayıp hemen evden çıktım.

"Bakalım neler lazımmış.. deterjan.. deterjanlar nerde be?!" Ben etrafıma bakınıp deterjan reyonunu ararken yanıma pembe saçlı bir kadın gelmişti. Elini elimin üstüne atıp bana baktı. "Deterjan arıyorsanız size yerini gösterebilirim." Elimi çektim ve cebime soktum. Normal de kabul etmezdim ama bu koca markette deterjan bulmam imkânsızdı. O yüzden rica etmek zorunda kaldım. "Yardımcı olursanız memnun kalırım." Gülümseyip ilerlemişti. Peşinden gittim ve deterjan cennetine düştüm. Annemin marka olarak ne kullandığını bilmiyordum, rastgele bi tane elime aldım. Kadına teşekkür ettim ve oradan uzaklaştım.

Aldıklarımı ödeyip marketten çıktığım da o kadın peşimden gelmişti. Paparazzi gibi peşimde mi dolaşacaktı bu? Bir zamanlar Derin'de böyleydi.. onun gibi olmasın valla yapıştırırım kolumun tersiyle.

Aldıklarımı bagaja doldururken arkam da duran kadına sordum. "Ne istiyorsun?" Hepsini doldurduktan sonra bagajı kapatıp arabaya yaslandım. Kadın bana yaklaşıp ellerini omuzlarıma koymuş ve iyice yaklaşmıştı. "Oh- Sinirliyiz bakıyorum.. Bir şey istemiyorum. Sadece.." kadın iyice yaklaşınca onu ittirdim. "Uzak dursan iyi edersin. Sevgilim var." Yere düşünce olduğu yerden hızlıca kalkmıştı. Arkama bile bakmadan arabaya binip oradan yavaşça uzaklaştım. Ortadan kaybolmadan önce yan aynalardan baktığım da, kadın ayağa kalkmıştı ve birisine el kol hareketi yapıp sinsi sinsi gülmüştü. Hadi bakalım Adel.. seni yine bir şeyler bekliyor ama ne.. başıma iş çıkmaz umarım..

Buket

Koltukta rahatsız bir şekilde uyuklarken bir mesaj gelmişti. Telefonun ekranını açtım ve mesajın kimden olduğuna baktım. Yine o numaraydı. Fotoğraflar göndermişti. Bu beni meraklandırmıştı. Oturur pozisyona gelip mesaja tıkladım. Gördüğüm şeyleri görmez olaydım.. Adel ve bir kadın.. baya yakın gözüküyorlardı. Adel.. bana gerçekten yapmış mıydın bunu?

𝘉𝘢𝘳𝘪𝘴𝘵𝘢 | gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin