18

1.1K 88 1
                                    

Jungkook နဲ့ Taehyung ရဲ့ အကြောင်းကို Hobi စီက သိလိုက်ရပြီးတဲ့ အချိန်က စပြီး Yoongi ဟာ Taehyung ရဲ့ အနားမှာ ရှိနေပေမယ့် အရင်လိုတော့မဟုတ်တော့..Taehyung ရဲ့ ရွေးချယ်မှုကို အစထဲက လက်ခံပေးပြီးသား ဖြစ်တာကြောင့် စိတ်ထဲတော့ခံစားရပေမယ့် အရင်တိုင်းသာ Taehyung လိုအပ်တာမှန်သမျှကိုတော့ အဝေးကနေ ဖြည့်စည်းပေးနေတက်သေးသည်..

ဒါကသူသိပြီးသားအဖြေတခုပဲလေ Taehyung ဟာ Jungkook ဘယ်သူမှန်းသာ သိသွားခဲ့ရင် Jungkook ကိုသာရွေးချယ်မယ်ဆိုတာ သူသိပြီးသားပါ..ဒါပေမယ့်သူလည်းမျှော်လင့်ခဲ့ပါသေးတယ်..နောက်လည်းမျှော်လင့်နေအုံးမှာပဲ..တချိန်တခါသာချစ်ဖူးတဲ့ အချစ်က တသက်လုံး ဒီတယောက်ထဲကိုပဲ ချစ်သွားချင်တဲ့အချစ်မျိုးမို့လို့လေ..

နာကျင်ရလည်းဖြစ်တယ် မပိုင်ဆိုင်ရလည်းဖြစ်တယ်ပျော်ရွှင်ရမှ ပိုင်ဆိုင်ရမှ အချစ်လို့မခံယူထားတဲ့အတွက် ကိုယ်ချစ်ရတဲ့သူ ပျော်ရွှင်နေရင်ကို ကိုယ်ကကျေနပ်နေတာမျိုး ဒါကြောင့် Taehyung ပျော်ရွှင်နေတာ Taehyung ပြုံးနေတာလေးတွေကိုပဲ အဝေးကသာကြည့်နေမယ်ဆိုတဲ့ CEO Min.

ခုဆို သူဘက်က ရှောင်ပေးသင့်ပြီဖြစ်တာကြောင့်မနက်တိုင်းလာကြိုတက်တဲ့ CEO က အလုပ်အကြောင်းပြကာ အလိုက်သိစွာလာမကြိုတော့တာကြောင့် Taehyung မှာ အားနာစွာ မပြောရတော့ပဲ ခုဆို နေ့တိုင်း Jungkook က သာ အကြိုအပို့လုပ်ပေးနေတော့သည်..

သူနဲ့ Jungkook အကြောင်း CEO သိသွားခဲ့ပေမယ့် အရမ်းကြီး နေရထိုင်ရမခက်စေအောင် CEO Min က အလိုက်အထိုက်နေပေးနေတာကြောင့် Taehyung မှာ အနေရခက်မနေခဲ့.. ဒါကိုလည်း အကြိမ်ကြိမ်ကျေးဇူးတင်နေမိတယ်..

ကလင် ကလင်

" ဟုတ် CEO ဟုတ် "

ဒေါက်ဒေါက်

" ဝင်ခဲ့ ဟျောင်း "

" CEO ဘာခိုင်းမလို့လည်း "

" အော် Hotel ကိုသွားပြီး Jungkook စီမှာ အလုပ်နဲ့ပက်သက်တဲ့ ဖိုင်တွေသွားယူပေးလို့ရမလား "

" ဟုတ် CEO အခုသွားယူရတော့မှာလား "

" အင်း ဟုတ်တယ် ဟျောင်း "

" ဟုတ် "

Taehyung လည်း CEO Min ခိုင်းတာကြောင့် ချစ်သူရှိရာ Hotel စီသိူ့ တက်ကြွတဲ့ ခြေလှမ်းတွေနဲ့ ထွက်လာခဲ့တယ်...

Meet Again pt.1 (complete) Where stories live. Discover now