Нін Шу почувалася дуже втомленою. Ця знемога йшла немов із самої душі, тому вона вирішила прилягти і просто поспати.
Через деякий час вона прокинулася відпочилою.
— Система 2333-сама, ти тут? — запитала вона, потягнувшись.
— Я тут... — відповів 2333, — Хочеш перейти до наступного завдання?
Нін Шу кивнула.
— Тільки цього разу не треба нічого надто складного. Знайди мені щось просте і розслаблююче.
— Гаразд, я обов'язково виберу для тебе просте завдання, — з ентузіазмом сказав 2333.
— Ах, так. Хіба минуле завдання не було спеціальним? Що там із моєю оцінкою? — запитала Нін Шу.
— Хіба ти не хотіла зараз ввійти у світ завдання?
— Я питаю тебе про мою оцінку. Хіба ти не казав, що це спеціальне завдання потрібне для того, щоб офіційно стати Гравцем, і що воно оцінить стиль того, як Гравець вирішує питання? Так і яка в мене оцінка?
Нін Шу була роздратована тим, що 2333 спробував змінити тему розмови.
2333 забарився.
— Ти справді хочеш дізнатися?
— А мені не можна дізнатися? — запитала Нін Шу.
— Звичайно можна, але твоя оцінка дуже погана. Уаааа... — система-сама пролунав так, немов він голосить. — Як так вийшло, що я опинився в парі з кимось на кшталт тебе. У мене немає жодної надії на майбутнє.
Нін Шу: →_→
Невже все настільки погано? Так чи інакше, але вона закінчила завдання.
— Давай уже, кажи мою оцінку, — сказала Нін Шу.
— Гаразд, тоді слухай уважно. "Гравець номер 2333 і система 2333, результати оцінки спеціального завдання: стиль виконання — екстремально вульгарний, об'єкт абсолютно позбавлений методології.
— І все? Тільки це? — запитала Нін Шу.
— Я гадав там буде щось про те, як методично ти розбираєшся з усіма питаннями. Чому все вийшло ось так? У тебе дійсно немає більше жодних перспектив. — 2333 пролунав так, немов розвалюється на частини.
Нін Шу: ...
Кому яке діло до стилю, якщо завдання виконано? Якщо вона не зрадить своїх особистих принципів, то будь-який метод підійде.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 3
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...