6.435 - 436

12 3 0
                                    

Причина, чому Цзі Цинюань продовжував спроби терпляче переконати Лінь Цяньцянь повернутися в лікарню, полягала в тому, що він хвилювався. Бо якщо вона знову травмується в гуртожитку, то її ноги вже не зможуть відновитися. Однак Лінь Цяньцянь розвалювалася на частини від страху і більше не хотіла залишатися в лікарні.

Її нерви були як туго натягнута струна. Її ноги травмовані, і вона не була впевнена в почуттях Цзі Цинюаня. Все це так тиснуло на її розум, що вона ледве трималась.

Вона мимоволі замислилася, чому привид постійно дістає її і тільки її? Чому не дістає інших дівчат із гуртожитку, щоб усі були залякані й боялися разом?

— А чому ви ще не вигнали примару? Хіба ви не знайшли даоського жерця? — запитала Нін Шу.

Його дівчина вже так сильно змучена, то чому б йому не вигнати примару?

Цзі Цинюань спочатку хотів проігнорувати Нін Шу, але йому було потрібно, щоб вони пригледіли за його дівчиною, тому відповів:

— Жрець сказав, що примару потрібно виганяти, коли енергії ян буде найбільше. У цей час привид буде слабшим.

Нін Шу: ...

Невже вони не знають, що примара може поглинати інших духів? Що вона здатна посилювати свою душу? Що довше вони відкладають, то більше вона відновиться і тим більше народу загине.

Невже все має бути як у початковій історії? Їй і Су Маньюй доведеться померти, щоб залишилася лише Лінь Цяньцянь, і тільки тоді жрець почне діяти?

Нін Шу хвилювалася. Такою була її історія, ах. Схоже, їм потрібно бути обережнішими, щоб не померти, як у початковій історії. Вона повинна допомогти Чжуан Юйтун пережити цей період. Якщо вона помре, то її завдання буде провалено.

Цзі Цинюань щиро подивився на Нін Шу.

— Будь ласка, допоможи мені доглянути за Цяньцянь. Адже я хлопець, я не можу постійно перебувати в гуртожитку для дівчат.

Погляд Цзі Цинюаня був дуже гарним. Глибоким, але з блиском, як у зірок. Коли він дивиться на тебе ось так, то відчуваєш, немов ти — весь його світ. Однак Нін Шу думала лише про те, що він сказав Сун Міну, тому огидному хлопцю, обдурити її.

Нін Шу не мала доброго враження від цього хлопця і прямо сказала:

— Я поміняюся кімнатою разом з Маньюй.

Швидка трансміграція. Частина 3Where stories live. Discover now