Хо Ченван простягнув військову бірку Нін Шу, але вона не взяла її і просто сказала:
— Імператор, тепер це твоє. Ти маєш сховати її як слід. Тепер ти можеш розраховувати на цю військову бирку. Коли ти зіткнешся з труднощами, попроси поради у міністрів. А Матінка-Імператриця тепер буде просто насолоджуватися життям у Внутрішньому Палаці і своєю відставкою на старості років.
Хо Ченван посміхнувся.
— Матінка-Імператриця зовсім стара. Якщо Матінка-Імператриця хоче жити з Батьком-Імператором, то це теж нормально.
— Прошу тебе, не треба! Твій Батько-Імператор ненавидить мене до глибини душі! Матінка-Імператриця зовсім не хоче бути з ним. Дні, проведені в цьому Внутрішньому Палаці будуть набагато комфортнішими.
Нін Шу поспішила відмовитися від цієї ідеї.
— Ваша Величносте, тепер ти господар десяти тисяч громадян. Щоб ти не робив, ти маєш все дуже ретельно обмірковувати. Якнайбільше вчися у своїх учителів. Під час засідань при дворі дотримуйся Вчення про Середину*. Всьому має бути своя межа. Це все, що може сказати тобі Матінка-Імператриця. Прибережи цю військову бірку і не дозволяй нікому хитрістю або вмовляннями випросити її в тебе. Це один із тих предметів, які дадуть тобі змогу залишатися в безпеці й досягати своїх цілей.
(*Вчення про Середину — конфуціанський трактат.)
Нін Шу хотіла погладити Хо Ченвана по голові, але на півдорозі згадала, що він вже Імператор, тому це неналежно.
Хо Ченван схопив її руку і поклав собі на голову, після чого сказав:
— Цей син знає, що Матінка-Імператриця багато чим пожертвувала заради цього сина. Цей син сподівається, що Матінка-Імператриця буде щаслива. Матінка-Імператриця одного разу сказала цьому синові важливу річ, тому цей син сподівається, що Матінка-Імператриця буде щаслива. — Хо Ченван щиро подивився на Нін Шу ясними очима.
— Матінка-Імператриця дуже щаслива. — посміхнулася Нін Шу
***
Хоч Хо Ченван й став Імператором, він усе ще не міг ухвалювати рішення при дворі. Однак він і не поспішав і старанно працював над своїм навчанням.
Більшу частину справ при дворі вирішував імператорський учитель, тому його влада одразу значно збільшилася. Однак імператорський учитель не смів бути занадто неприборканим, бо Імператор тримав у своїх руках військову владу. А ще були герцог і Імператриця, яка на поверхні, здавалося, трималась осторонь.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 3
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...