З'ївши пігулку, Нін Шу повільно піднялася і подивилася на жінку з вуаллю. Та справді була безжальною. У Нін Шу навіть не було сил рухатися, але ця жінка все одно збиралася атакувати.
Чоловік середнього віку, що стояв перед Нін Шу, також виглядав незадоволеним. Він глянув на Ши Хуейді, а потім повернувся до Нін Шу та хмикнув холодно й розчаровано. Нін Шу була спантеличена і могла лише опустити голову. Усе тіло дуже боліло, а ще вона щойно зазнала психологічного удару.
Як вона стала чоловіком? Чоловіче тіло і жіноча душа... Чи робить це її трансвеститом?!
— Райдужна Секта проти Секти Небесного Закону, Ши Хуейді з Райдужної Секти перемогла! — вигукнув рефері.
Нін Шу озирнулася. Імовірно, це було змагання між учнями сект і вона щойно зазнала поразки від Ши Хуейді. Коли вона побачила цю жінку — серце неспокійно забилося. Це були не почуття Нін Шу, а реакція цього тіла.
Коли чоловік середнього віку побачив, що Нін Шу все ще має дуже слабкий вигляд, то дістав ще одну пігулку і запхав їй в рот.
— Повертайся до своєї кімнати і заліковуй рани. Якщо ти не тренуватимешся належним чином у майбутньому, подібні прикрі випадки траплятимуться частіше.
— Так, — відповіла Нін Шу.
Вона й гадки не мала, де її кімната, тому вирішила просто притиснути руку до грудей і лягти там, де була.
— Аха-ха-ха... — Натовп знову вибухнув реготом. Чоловік середніх років кинув на них холодний погляд і натовп трохи заспокоївся. Потім він наказав комусь віднести Нін Шу.
Щойно її принесли до кімнати, вона лежачи на ліжку подумки закричала на 2333:
— Як я стала чоловіком?!
— ...Вибач, я переплутав координати. Ти ж знаєш, що я використав багато енергії, щоб врятувати тебе минулого разу. — лунав голос 2333 сповнений каяття.
Нін Шу: ...Раптом вона відчула себе дуже безпорадною.
— Однак цей чоловік теж потребував контратаки. Раз уже ти трансмігрувала в його тіло, то допоможи йому, — слабо сказав 2333. — А я піду, у мене закінчилася енергія.
Нін Шу: ...
Почуття Нін Шу були вкрай суперечливі. Вона вже звикла пісяти сидячи, а тепер їй для цього доведеться щось діставати зі штанів? Вона відчувала, що не може цього зробити.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 3
AventurăНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...