7.495 - 496

12 5 0
                                    

Маленька лисиця не могла зрозуміти, про що говорить імператорський астроном, але коли почула слово "демон", її очі округлилися від страху. Невже вони мали на увазі її?

Хоч вона і була лисицею, всередині вона була людиною. Вона не демон! Від занепокоєння і страху маленька лисиця схопила Хо Цина за рукав.

— Ідея про астрономічні феномени завжди була нісенітницею. Імператорський Астроном, твоя робота — це стежити за погодою, а не перебільшувати і вигадувати всяке про астрологію, — холодно сказав Хо Цин. — Поруч зі мною немає ніякого демона. Ти все вигадуєш.

— Ваша Величносте, — імператорський астроном став на коліна і скорботним голосом закричав: — Ваша Величносте! Ви повинні повірити словам цього покірного слуги! Венера зараз тьмяна до такої міри, що майже не світиться. Венера — це найяскравіша зірка, яка символізує Вашу Величність! Але зараз Венера тьмяна. Це не тільки шкідливо для Вашої Величності, але може нашкодити всій країні. Ваша Величність!

Імператорський астроном почав стукати чолом об землю доти, доки його голова не перетворилась на суцільний синець. Весь цей час його обличчя виражало щиру скорботу. Маленька лисиця була так налякана, що міцно вчепилася в одяг Хо Цина і тривожно сховалася за його спиною.

— Ваша Величносте, незважаючи на те, вірите ви чи ні, але краще дозволити імператорському астроному перевірити, чи є поблизу демон. Тоді Ваша Величність і міністри зможуть заспокоїтися, — ніжно сказала Нін Шу.

Хо Цин різко обернувся та заволав:

— Замовкни!

Нін Шу закрила рот і перестала говорити. Хо Ченван хотів висловитись на захист своєї Матінки-Імператриці, але Нін Шу стиснула його руку, даючи сигнал, щоб він цього не робив.

— Ваша Величність, Її Імператорська Величність Імператриця просто хвилюється про вас. Ваша Величносте, прошу, вибачте Її Імператорську Величність, — головнокомандувач Сяо, незважаючи на свій літній вік, майже розпластався на землі, благаючи Хо Цина, через що всі почали йому співчувати.

Хо Цин вже збирався розгніватися вдаванням Головнокомандувача Сяо. Вони всі ставилися до нього як до нерозумного і недієздатного Імператора!

— Ваша Величність, найважливіше зараз — це з'ясувати, хто демон. Ми повинні з'ясувати, хто та фігура, що несе шкоду країні Янь. У цьому палаці так багато будівель, то чому тільки в цю дивну будівлю вдарила блискавка? Це означає, що вона взагалі не повинна була існувати в цьому палаці.

Швидка трансміграція. Частина 3Where stories live. Discover now