Хо Цин виявив, що повністю ізольований, бо жінка, яку він кохає, стоїть на протилежному боці від усіх. Ніхто не заперечував, що Хо Цин її обожнював, але у всього має бути межа. Щойно прийнятну межу перетнуто, обов'язково мала бути віддача.
Хо Цин обожнював маленьку лисицю без будь-якого принципу або крайньої міри, що давало їй змогу безстрашно порушувати правила, яких усі повинні дотримуватися. Ба більше, спосіб його обожнювання був побудований на заподіянні болю іншим.
Усі дивилися на Хо Цина, навіть маленька лисиця. Він відчув себе так, немов стоїть у місці оточеному з усіх боків чорними безоднями.
Він так сильно зціпив зуби, що в нього затремтіли лицьові м'язи. Його очі були налиті кров'ю, а серце немов варилося в киплячій олії. Він не міг зрозуміти, як так вийшло. Це напевно чиясь махінація! Вони використовували Ху ер проти нього, мов шахову фігуру!
Хо Цин насилу ковтнул. Він виглядав відстороненим, немов його душа вже була готова покинути це тіло.
"Чому, чому?!"
— Давайте все обговоримо пізніше, — насилу сказав Хо Цин. — Ми надамо всім пояснення з цього приводу.
— Ваша Величність, як саме ви плануєте розібратися з цим демоном? Чиновник Ван уже помер, і Її Імператорська Величність теж мало не померла! Від цієї справи не можна просто так відмахнутися, — вигукнув головнокомандувач Сяо. — Хтось має взяти відповідальність за те, що сьогодні сталося!
Хо Цин потер чоло і похитнувся. Він мало не впав, але маленька лисиця поспішно спіймала його і подивилася ясним поглядом. Серце Хо Цина розтануло від такого видовища.
Найбільше він любив, коли Ху ер дивилася на нього подібним чином. Її погляд був простим, чистим і прекрасним. Коли вона дивилася на нього ось так, він відчував, немов володіє всім світом.
— Ми себе не дуже добре почуваємо. Тож давайте обговоримо це пізніше. — Обличчя Хо Цина посіріло, а сам він неконтрольовано тремтів.
Він був затиснутий у кут, і в нього не залишилося іншого вибору, крім як сказати:
— Замкніть поки що Цзінь Лін.
Очі маленької лисиці округлилися від шоку і вона подивилася на нього. А потім у неї почали литися сльози.
— Хо Цин, ти кидаєш мене заради трону! Ти кажеш, що кохаєш, але ти кидаєш мене!
Хо Цин хотів узяти маленьку лисицю за руку, але вона зробила крок назад.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 3
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...