9.589 - 590

9 2 0
                                    

— Ти не можеш говорити нормально? — сказала Нін Шу з легким роздратуванням, — Спочатку я хотіла, щоб ти взяв участь у рекламі спортивного взуття, але тепер, коли бачу твою поведінку, я відчуваю, що вона тобі не підходить.

Ся І миттєво випнув груди та випростався.

— Ні-ні, старша сестро Чень, у моєму серці ти людина з благородним характером і безсумнівною чесністю, тож не маєш скасовувати свої рішення.

Нін Шу пильно подивилася на нього.

— Післязавтра я відведу тебе на прослуховування. Тобі краще добре попрацювати. А поки що, коли матимеш вільний час, побігай у спортивному взутті, щоб трохи відчути його.

— Я точно не дозволю можливості, яку старша сестра Чень так старанно виборола для мене, прослизнути повз! — Ся І був дуже вправний у солодких промовах.

Нін Шу склала руки за спиною, відсторонено кивнула та пішла.

Щойно вона зайшла до своєї квартири її плечі обм'якли. Вона виснажена!

Трохи поївши, вона пішла спати. Це тіло все ще було хворим. Вона змушувала себе працювати. Нін Шу відчувала себе нянькою; вона повинна була займатися кожною дрібницею.

За два дні має відбутися вечірка, на якій Мо Цзюефен і Май Доер мали переспати, але Нін Шу не планувала цього разу брати її з собою. Вона дозволить піти туди двом іншим дівчатам. І хоча зв'язки між головним чоловіком і головною жінкою так просто не розірвати, і рано чи пізно вони зустрінуться, Нін Шу не планувала дозволити їм зустрітися так рано. Спочатку вона мала змусити Май Доер добряче помучитися.

Наступного дня, рано вранці, Нін Шу вирушила на пошуки чергового прослуховування для Май Доер. Вона планувала протягом наступних кількох днів відвезти її на всі знімальні майданчики поблизу.

Коли вона прийшла у квартиру дівчат, то побачила, що Май Доер пильно розглядає акторів на екрані телевізора. Було очевидно, що вона вивчає їхній стиль гри.

— Якщо ти будеш тільки дивитися, то це нічим не допоможе, ти повинна поступово накопичувати розуміння через свій досвід. Сьогодні ми підемо на ще одне прослуховування. — підійшла до неї Нін Шу.

— Старша сестро Чень, а ми можемо пошукати м'якшого режисера? Той режисер учора був таким жорстоким. — обличчя Май Доер трохи зблідло. Вона ледь не розплакалася від того, що її вилаяв режисер.

Швидка трансміграція. Частина 3Where stories live. Discover now