7.507 - 508

13 4 0
                                    

Нін Шу була майже впевнена, що до цього була причетна Почесна Знатна Дружина Сюань, але вона нічого не сказала і поводилася так, немов не знала.

Після того, як у маленької лисиці стався викидень, вона лежала на ліжку з занімілим виразом, але по ній не було видно, що їй боляче. Хо Цин обійняв її і все примовляв, що вони зможуть завести ще одну дитину.

Маленька лисиця подивилася на Хо Цина. Його обличчя стало злегка хворобливим, а очі сповнені занепокоєння і любові. Однак, з якоїсь причини, її виснажувало дивитися на нього. Вона навіть відчувала полегшення від того, що дитина зникла.

Якщо їй дійсно доведеться жити з Хо Цином у цій резиденції, мов заручниці, то яка ж радість залишиться їй у житті?

Вона бачила Хо Цина щодня і трохи втомилася від цього. У неї з'явилося відчуття, що її роман з ним вже затягнувся. У ньому зникло відчуття свіжості. Маленька лисиця хотіла вийти назовні і вирушити в подорож. Невже в цій епосі їй доведеться ось так провести весь час?

Провести все своє життя в пастці в цій резиденції почесного імператора?

А ще вона відчула, що Хо Цин зовсім не такий чарівний, як колись.

Насправді вона любила не його владу й багатство, але вони безумовно були втіленням харизми. Чоловіки були чарівні тільки завдяки своїй кар'єрі, але Хо Цин вже позбувся своєї "роботи імператора", тому його ореол майже зник.

Життя в резиденції почесного імператора було звичайним і дратівливо нудним. У неї починалася задуха від однієї тільки думки, що доведеться прожити тут залишок свого життя.

Вона хотіла втекти з цієї в'язниці.

Хо Цин відчув, що ставлення маленької лисиці змінилося, але нічого не сказав. Він і так від усього відмовився і тепер, все що він мав — це маленька лисиця. Що б не трапилося, йому потрібно триматися за неї. Вона була єдиною цінністю, що залишилася в його житті.

Він уже не володів троном. Його дружина і син були немов вороги. Єдине, що було живим у його тьмяному і похмурому житті — маленька лисиця.

Хо Цин почав ще краще до неї ставитися. Однак це ще більше дратувало маленьку лисицю, а її бажання покинути це задушливе місце тільки зростало.

Хо Цин завжди був дуже засмучений. Він дивився в напрямку імператорського палацу і в його серце повільно пробирався жаль. Адже він мав бути великим і шанованим Імператором. Чому трон не може співіснувати з Ху ер?

Швидка трансміграція. Частина 3Where stories live. Discover now