7.485 - 486

15 5 0
                                    

Через Хо Цина весь імператорський палац був оточений приглушеною атмосферою. Усі знали, що улюбленець, якого Його Величність найбільше обожнював, ледь не помер від рук дружини з холодного палацу. У цей момент, кожен, хто попадеться на очі Його Величності, помре.

Усі були в жаху.

Однак Нін Шу не була схильна до загального впливу. Якщо головна жінка так легко помре, то як її можна називати улюбленицею долі?

А ось Імператорська Знатна Дружина Сюань турбувалася. Вона прийшла запитати у Нін Шу:

— Ваша Імператорська Величність, як гадаєте, тварина помре?

— Не помре, — спокійно відповіла Нін Шу.

Імператорська Знатна Дружина Сюань насупилася, не бажаючи приймати таку відповідь.

— Вона ж так серйозно поранена, як вона може вижити?

Нін Шу зітхнула, а потім сказала:

— Його Величність зробить усе, що в його силах, щоб урятувати її.

— Невже Його Величність зможе навіть із пекла когось витягнути? — запитала вона, усе ще не переконана. — Ваша Імператорська Величність, чому ваші слова звучать так дивно? Його Величність просто неймовірно добре ставиться до цієї тварини.

— Почекаємо і побачимо, — сказала Нін Шу. — Я чула, що імператорський учитель останнім часом не дуже добре почувається. У цієї Імператриці є столітній женьшень. Нехай імператорський учитель його прийме.

Імператорська Знатна Дружина Сюань забарилася, а потім сказала:

— Дідусь просто старіє. Хоч він і почувається недобре, женьшень тут не потрібен. Проте, я вам дуже вдячна, Ваша Імператорська Величність.

Нін Шу не звернула уваги на відмову, оскільки рано чи пізно вони приймуть її пропозицію.

***

Хо Цин практично замкнувся у своєму палаці для відпочинку і був відсутній при дворі майже весь місяць. Такого раніше ніколи не траплялося. Міністри так нервували, що в них почало випадати волосся. Щодня вони приходили до двору, але особистий євнух Хо Цина казав, що Його Величність погано почувається і сьогодні не прийде до двору.

Ніхто з чиновників чи дружин не міг побачити Хо Цина, тому ніхто не знав, що відбувається.

Швидка трансміграція. Частина 3Where stories live. Discover now