Нін Шу не очікувала, що хтось стежитиме за нею з тіні. Було ясно, що Цю Сінь впевнена у її особистості. Нін Шу вперше зустріла іншого виконавця завдання, але відчувала більше побоювання, ніж радості. Ніякого захвату від зустрічі з кимось, хто йде тим самим шляхом.
— Це тіло пожертвувало свою душу, щоб отримати Мо Цзюефена, — продовжувала Цю Сінь.
— Ох... — Нін Шу підняла брови.
Раптом все стало на свої місця. Вона гадала, чому стосунки Мо Цзюефена і Май Доер так зіпсувались. Виявилося, що в їхнє справжнє кохання втрутилася виконавиця завдань та спричинила проблеми.
— Це ти була з Мо Цзюефеном тієї ночі на вечірці? — несподівано запитала Нін Шу.
— Звичайно. Опинитися з головним чоловіком замість головної жінки — це найкращий час для облоги. Однак я не очікувала, що Май Доер взагалі не прийде, — Цю Сінь, посміхаючись, відкинула волосся. Її посмішка немов світилася непорочною красою під яскравими променями сонця. Вона здавалася ще чистішою і прекраснішою, ніж Май Доер. Мов ангел, що зійшов з небес.
Нін Шу почувалася зачарованою, попри те, що сама була жінкою. Яка сильна харизма.
— Для облоги? — Нін Шу виглядала трохи спантеличеною.
— Звичайно, — Цю Сінь простягнула руку, щоб поплескати Нін Шу по плечу, але та зробила крок назад, через що рука Цю Сінь незграбно зависла в повітрі. Однак Цю Сінь не зважала і просто продовжила говорити.
— Ніщо так не ранить головну героїню і не змушує її впасти у відчай, як те, що її чоловіка та все, що повинно було належати їй, вкрадено. Мені подобаються такі завдання. Все, що мені потрібно зробити — це облога владного чоловіка, — з усмішкою сказала вона.
Нін Шу відповіла беззмістовним "ох". Вони обидві націлилися на Май Доер, тож її нинішній стан, імовірно, був результатом їхніх спільних дій.
— Облога чоловіка? А якщо він закохається в тебе? — запитала Нін Шу.
— Я виконавець завдань, — недбало відповіла вона. — Все, що я роблю, я роблю заради виконання завдання. Навіть якщо хтось закохається в мене, йому все одно не дозволено ставати на моєму шляху.
Нін Шу: ...
Щойно завдання буде виконано, Цю Сінь покине цей світ, то що ж станеться з чоловіком, який закохався в неї? Він опиниться разом із замовником? Але ж виконавець завдань і замовник — це абсолютно різні люди. Він навіть не знатиме, у кого закохався. Як сумно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 3
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...