7.469 - 470

11 6 0
                                    

Хо Цин був незадоволений нею і незадоволений тим, що вона дозволила Сяо Цингуаню стати компаньйоном по навчанню для Хо Ченвана.

У Хо Ченвана боліло серце. Він ніколи раніше такого не відчував. Нін Шу зітхнула і сказала:

— Матінка-Імператриця принесла труп цуценяти. Щойно тобі стане краще, давай поховаємо його.

Хо Ченван втупився у Нін Шу і повільно запитав:

— Батько-Імператор теж тримає при собі маленьку лисичку. Батько-Імператор завів собі улюбленця, але сказав, що ці дрібниці знищують волю. А потім забив цуценя на смерть. Чому Батьку-Імператору можна так робити, а цьому покірному синові — не можна?

— Ченван хоче знати чому?

Нін Шу подивилася на дитину. Тепер він був іншим. Утім, будь-хто, переживши такий біль, почне краще розуміти світ. І хоча він мав почесний статус кронпринца, насправді цей статус був дуже хитким.

Нін Шу тихо розсміялася.

— Чому? Тому що твій Батько-Імператор — це Імператор. Він тримає в руках життя всіх жителів. Він тримає у своїх руках їхні долі. Ніхто не сміє його провокувати. У нього є абсолютна влада, щоб захищати тих, кого він любить, і забирати те, що важливо для інших. Ніхто не сміє нічого говорити.

— Батько-Імператор — це Імператор, тому в нього є влада, щоб захищати ті речі, які він плекає?

Хо Ченван тупо втупився у Нін Шу. Вона обійняла його і тихо сказала:

— Ченван, у цьому світі немає нічого абсолютного. Кожна людина повинна платити за свої дії. Матінка-Імператриця сподівається, що Ченван зможе бути щасливим. Але не шукай звичайної батьківської любові з боку твого Батька-Імператора. Твій Батько-Імператор — це Імператор. Він визначає наші долі. І поки наші життя належать йому, ми не повинні нерозумно шукати його любові.

— Матінка-Імператриця, що повинен зробити Ченван, щоб зупинити цей біль? — сльози Хо Ченвана продовжували текти, поки він дивився на Нін Шу. — Цей покірний син хоче захистити Матінку-Імператрицю і ті речі, які цей покірний син плекає. Цей покірний син не хоче, щоб те, що сталося вчора, знову повторилося. Матінко-Імператрице, у цього покірного сина болить серце. Воно так сильно болить.

У Нін Шу теж кольнуло в серці. Вона витерла хусткою його сльози, а потім погладила по спині.

Швидка трансміграція. Частина 3Where stories live. Discover now