Май Доер почала зніматися. Вона прийшла у своїй найкращій формі, але її акторська гра все ще була дуже скутою, їй потрібно було кілька спроб, перш ніж виходив прийнятний дубль. Нін Шу бачила, що режисер придушує своє роздратування і що всі люди, які мали працювати з Май Доер, сильно її недолюблювали. Вони говорили дуже неприємні речі за її спиною, і майже всі зневажливо ставилися до її акторських здібностей. Коли Май Доер чула це, то приходила плакатися до Нін Шу.
Вона гадала, що якщо їй не доведеться більше грати дрібні ролі й у неї буде більше можливостей зніматися, тоді її становище покращиться, але тепер всі звинувачували її в тому, що вона затримує зйомки. Крім того, вся знімальна група дивно на неї дивилася, через що їй ставало дуже ніяково. А найгірше те, що актори, які грали з нею, завжди підступно користувалися можливістю. Іноді вони торкалися ліктями її грудей, але завжди поводилися так, наче нічого не відбувається. Май Доер хотіла розридатися та не знала, що слід сказати. Один з акторів весь час був у тісному контакті з нею і завжди торкався її однією рукою. Під час зйомок їй доводилося зосереджуватися не лише на тому, щоб не зіпсувати дубль, але й терпіти грубі залицяння чоловіків.
Май Доер більше не могла це винести й розповіла про все Нін Шу. Та словесно втішила її, але потім сказала:
— Ти повинна терпіти. Актори, з якими ти працюєш — це твої старші колеги.
— Терпіти? Навіть попри те, що він так чинить зі мною?! — очі Май Доер округлилися. — Навіть якщо він поводиться так огидно?
— Тоді викрий його. Ви все ще знімаєтеся разом, що ти отримаєш посварившись з ним? Ось наскільки жорстока ця сфера. Ті, хто не досягли успіху, не мають ніякої влади і всього лише мурахи. Я можу тобі гарантувати, що якщо ти поскаржишся, то більше не будеш частиною цієї знімальної групи, — м'яко сказала Нін Шу, її слова були спокійними й жорстокими. — Він може вирішити твою долю одним реченням.
Май Доер відчувала, що її серце перебуває в повному сум'ятті. Вона дуже ненавиділа це відчуття. Здавалося, що все навколо витісняє її оригінальне бачення світу, щоб зліпити з неї когось, чиї погляди підходять для світу розваг. Вона була проти цього. Невже в неї не було іншого вибору, окрім як слідувати за натовпом? Все, чого вона хотіла — це грати. Чому все це змішувалось?
— Тебе кличе режисер. Настав час твоєї сцени. — Нін Шу злегка підштовхнула Май Доер, ошелешену і бліду, до виходу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 3
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...