Дощ припинився, але на весь палац опустилася похмура прохолода. Атмосфера була дуже гнітючою. Хо Цин раптово почав сміятися, а потім подивився на міністрів і холодно сказав:
— Давайте покінчимо з цим. Чого конкретно ви хочете?
— Ваша Величність, ці покірні слуги лише хочуть, щоб Ваша Величність повернулися на правильний шлях і вбили демона. Щоб дотриматись законів і порядку імператорського двору, — імператорський учитель відмовлявся відступати.
Хо Цин холодно розсміявся. Похмура значна аура навколо нього була шокуючою.
— А що як ми відмовимося? Як благородний Син Небес, якщо ми навіть не можемо захистити жінку, яку кохаємо, то ми справді непотрібний Імператор.
— Ваша Величність, відповідальність за життя всіх жителів Янь лежить на плечах Вашої Величності. Навіть якщо ми, покірні слуги, зустрінемо тут свою смерть, ми однаково повинні направити Вашу Величність назад на правильний шлях, — сказав імператорський цензор.
Вираз обличчя Хо Цина був дуже холодним.
— Раз ти хочеш померти, то ми виконаємо твоє бажання!
Хо Цин узяв меч вартового і встромив його в живіт імператорського цензора.
Усе сталося занадто швидко. Всі були надто ошелешені, щоб відреагувати. На останньому подиху імператорський цензор сказав:
— Ваша Величність, прошу, вбийте демона. Поки цей демон тут, країна Янь у небезпеці.
Хо Цин був такий злий, що його обличчя посіріло. Вийшло так, що він дозволив цьому імператорському цензору зберегти своє ім'я навічно. Відтоді всі пам'ятатимуть цього чиновника за те, що він прийняв смерть, щоб повернути Його Величність на вірний шлях.
Рука Хо Цина затремтіла, а в голові зазвучав гучний гул. Його спина вкрилася холодним потом.
Нін Шу була стурбована діями Хо Цина і поспішно сказала Цин Чжу:
— Швидше поклич імператорського лікаря! Ми не можемо дозволити, щоб з чиновником Ваном щось трапилося.
Цин Чжу поспішно втекла.
Нін Шу не очікувала, що Хо Цин справді когось вб'є. Як і очікувалося, маленька лисиця дійсно була його ахіллесовою п'ятою. Варто тільки комусь торкнутися її, як він божеволів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 3
הרפתקאותНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...