10.685 - 686

7 2 0
                                    

— Божественна діва повинна поводитися як божественна діва. Ти не можеш мати стосунків з Каєм у цьому житті, — повторила Нін Шу та повернулася до Ву, яка знову повстромляла всюди пір'я, запитавши: — Ву, я права?

— АГКХЕ-КХЕ-КХЕ, — шаманка почала кашляти так, ніби зараз виплюне власні легені, не відповівши на запитання Нін Шу.

Вираз обличчя Цянь Цзя став холодним, вона подивилася на Нін Шу з величним презирством.

— Хіба справа не в тому, що ти не подобаєшся Каю? Гадаєш, сподобаєшся йому, якщо будеш чіплятися до мене? Ти намагаєшся змусити людину залишитися з тобою. Та навіть отримавши людину, ти не зможеш отримати її серце.

— Ахахаха, яке мені діло до того, хто подобається Каю? — Нін Шу закотила очі та підійшла до шаманки. — Ву, я не хочу ставати дружиною Кая. Дивись, він лише задирає та засуджує мене. Він незадоволений усім, що я роблю.

— АГКХЕ-КХЕ-КХЕ, — Ву голосно розкашлялася, а потім сплюнула в бік згустком слизу.

Нін Шу: ...

Ця стара просто не хоче образити божественну діву. →_→

— Цао, чого саме ти хочеш? Як довго ти ще будеш створювати проблеми? — Кай більше не міг стримувати свою лють. Спочатку його відкинула та, яка йому подобається, а тепер принизила Цао, сказавши прямо перед Ву, що не хоче ставати його дружиною.

Невже вона думала, що він хоче бути її чоловіком? Мати таку дружину — це все одно, що запросити в дім лихо. Однак він вважав принизливим бути зневаженим такою огидною самкою на очах у стількох звіролюдей. Він навіть не наважувався озирнутися, бо не хотів бачити, якими поглядами на нього дивляться. Зокрема, не наважувався зустрітися з поглядом Цянь Цзя.

Кай сильно зненавидів Цао за те, що вона постійно створює проблеми. Він підійшов до неї, спробувавши схопити. Нін Шу зробила крок назад й холодно поглянула на нього зі словами:

— Хочеш битися?

На лобі Кая набрякли вени. Відчуття було таке, ніби в його серці ревів звір, який трощив усе навколо, в спробі вирватися на волю. Зараз у його голові була лише одна думка: "Вбий цю самку. Вбий цю зловмисну самку, щоб виплеснути цей біль та лють".

Кай миттєво перетворився на крилатого тигра й заревів на Нін Шу. Він змахнув крилами, підняв свою величезну лапу та замахнувся.

Швидка трансміграція. Частина 3Where stories live. Discover now