10.683 - 684

10 2 0
                                    

Того дня, коли група зібралася на ярмарок, Нін Шу пішла проводжати Чжі. У тієї було багато великих та маленьких торбинок, наповнених усілякими речами, в надії обміняти їх на ярмарку. Коли вони дійшли до місця поклоніння, Нін Шу зустрілася поглядом з Цянь Цзя, потім закотила очі та проігнорувала її. Вона повернулася до Чжі, яка виглядала схвильованою та знервованою, зі словами:

— Якщо щось трапиться, йди до звірочоловіків які очолюють групу. Вони старші й мають більше досвіду у вирішенні проблем.

І їхні очі були спрямовані не лише на Цянь Цзя. Покладатися на молодих звірочоловіків? Що за жарт.

Чжі кивнула.

— Цао, тобі щось потрібно? Я принесу це.

— Ні, все гаразд, — Нін Шу вклала в руку Чжі мішечок з отрутою, кажучи: — Якщо зустрінешся з небезпекою, розкидай це, але не вдихай.

Чжі обережно сховала невідомий порошок, кивнувши головою.

Коли Цянь Цзя побачила, що Нін Шу повністю проігнорувала її, лише закотивши очі, то сама попрямувала в її бік.

— Цао, — окликнула вона.

Нін Шу озирнулася та недбало відповіла:

— Чого ти хочеш? Знову посваритися? Ти точно знаєш, що не подобаєшся мені, але все одно наполегливо демонструєш мені своє обличчя. Ти це навмисно, чи не так? Навмисне нацьковуєш на мене всіх чоловіків?

Цянь Цзя: ...

— О, велика божественна діво, я помилилася, гаразд? Я більше не буду з тобою сперечатися, — Нін Шу закотила очі. — Будь ласка, припини нацьковувати на мене чоловіків. Я вже зрозуміла, що ти подобаєшся їм всім. Щоразу, як ти втрачаєш пасмо волосся, вони хочуть мене просто задушити.

— Цао, — Чжі потягнула Нін Шу за руку.

Обличчя Цянь Цзя почервоніло.

— Любиш ти створювати проблеми! — сердито сказала вона. — Я просто хотіла поговорити з тобою щодо місць. Ти молода і маєш поганий характер, тому, оскільки це перший раз, коли звірожінка бере участь у ярмарку, ми вирішили, що буде краще, якщо замість тебе поїде Чжі.

— Досить, не треба більше нічого говорити. Ти вже забрала моє місце, а тепер ще й хочеш затаврувати мене як нечутливу людину з поганим характером? Божественна діва, ти ж благородна посланниця самого Божества, як ти можеш так чинити? — голос Нін Шу був наповнений глузуванням.

Швидка трансміграція. Частина 3Where stories live. Discover now