Ці люди хотіли, щоб Нін Шу приєдналася до їхньої групи, тому що вона сильна. Однак вони все одно не могли прийняти той факт, що це сміття виявилось настільки сильним.
Тим часом, у Нін Шу не було жодного бажання подорожувати з ними. Хоча вони належали до однієї секти, ці люди все одно вважали її чужою і продовжували дивитися на неї з явною жадібністю.
Лю Циньян був упевнений, що Вей Лянюе має при собі якийсь скарб. Все ж, його батько був старійшиною Секти Небесного Закону і мав багато скарбів. Той факт, що він наважився дозволити своєму нікчемному синові вирушити в підземелля, означав, що він точно приготував якийсь козир.
У погляді Лю Циньяна мерехтіли приховані наміри, навіть коли він сказав щирим тоном:
— Молодший брате Вей, є ж межа тому, скільки духовних трав і фруктів можна знайти поодинці. Якщо ми підемо разом, то знайдемо більше і зможемо розділити здобич.
— А якщо не вдасться поділити порівну? — спокійно запитала Нін Шу.
Лю Циньян поперхнувся. Відповісти на це питання було справді нелегко. Наприклад, як їм розділити один духовний фрукт? Може, розрізати його і дати кожному по шматочку? Це безглуздо, і це пошкодило б духовий фрукт.
Нін Шу застрибнула на орла блискавичного вітру і приготувалася до відльоту.
Ті четверо одразу почали панікувати. Незважаючи ні на що, Вей Лянюе легко зміг розібратися із залізноспинними вовками і навіть відлякати тих лютих монстрів. Що як вовки вирішать повернутися, щойно він полетить? Їм буде важко впоратися з цим.
— Молодший брате Вей, будь ласка, не йди. — учениця подивилася на Нін Шу, її очі блищали від сліз. — Що як залізноспинні вовки повернуться, щойно ти полетиш?
— У будь-якому випадку, це не я з'їв той духовний фрукт, тож за мною вони не прийдуть. — недбало відповіла Нін Шу.
Всі: ...
— Молодший брате Вей, у мене є духовний фрукт, який може допомогти в розумінні законів світу. Він дуже цінний, але я віддам його тобі. — Лю Циньян неохоче вийняв нефритову скриньку зі свого сховища з болісним виразом обличчя.
Коли Нін Шу побачила Лю Циньяна таким, то вирішила, що в цій скриньці напевно міститься щось хороше. Якби це було не так, він не виглядав би так, ніби відрізає шматок плоті від власного тіла. Вона зістрибнула з орла блискавичного вітру, щоб узяти скриньку, але Лю Циньян не відпускав її.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 3
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...