— Ваша Імператорська Величність, що ви робите?
Коли Цин Чжу побачила, що Нін Шу розбила перлину русалки, то поспішно сказала:
— Ваша Імператорська Величність, це ж частина посагу, який дав вам головнокомандувач. Це єдина перлина русалки у світі!
Значить, вона лише одна така у світі? Добре. Чим залишати перлину лисиці, краще з задоволенням розбити її самостійно.
Нін Шу обтрусила пил із рук і спокійно сказала:
— Я була в поганому настрої, тому вирішила розбити перлину заради веселощів.
— ... Ваша Імператорська Величність. — Цин Чжу дивилася на Нін Шу, втративши дар мови.
— Прибери тут усе. Ця Імператриця збирається подрімати.
Нін Шу повернулася в спальню, щоб продовжити культивувати Неперевершені Бойові Мистецтва. Їй потрібно поправити здоров'я, перш ніж вона зможе робити щось іще.
Процес медитації розтягнувся на пів дня. Нін Шу розплющила очі тільки коли відчула голод, і виявила, що вже ніч.
Цин Чжу неспокійно ходила зовні. Побачивши, що Нін Шу вийшла, вона з полегшенням зітхнула і запитала:
— Ваша Імператорська Величність, чи бажаєте зараз повечеряти?
— Так.
Нін Шу сіла на стілець і палацові служниці прийшли зі стравами. Цин Чжу встала поруч із нею і сказала:
— Ваша Імператорська Величність, маленький принц приходив сьогодні вдень, але пішов, після того, як служниця сказала йому, що ви відпочиваєте.
Нін Шу лише відповіла "ага" та почала їсти. Їжа була непогана. Цин Чжу з побоюванням глянула на Нін Шу, а потім обережно сказала:
— Ваша Імператорська Величність, маленький принц усе ще юний. Хоч він і любить багато гратися, можливо, це тому, що зараз навчання йому надто важко дається.
Нін Шу опустила палички. Вираз Цин Чжу разюче змінився і вона поспішно вклонилася, кажучи:
— Ця служниця перейшла свої межі. Ця служниця заслуговує на смерть.
Нін Шу подивилася на дівчину. Ця дівчина виросла разом з початковим хостом. Після смерті хоста, вона стала поводитися якомога тихіше і жила непомітно. Вона хотіла помститися за Сяо Сяо та спробувала отруїти лисицю, але її план помітили ще до того, як вона встигла щось зробити, і Хо Цин змусив її випити отруту.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 3
AvventuraНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...