Цзі Циньянь підштовхнув вишукану порцелянову чашку в бік Нін Шу.
— Пані Чжуан, будь ласка, скуштуйте чаю.
Коли його тіло злегка нахилилося до неї, Нін Шу відчула ще більш гнітюче почуття з його боку. Вона схилила голову і сказала:
— Дякую.
— Раз ви, дівчата, зазнавали нападів примари, то чому обидві в порядку? — запитав даоський жрець. — І, до того ж, не схоже, щоб ви зазнали сильного впливу енергії інь?
Нін Шу не хотіла розкривати існування духовної перлини, тому промовчала.
— Юйтун з'їздила додому і знайшла шаманку. — сказала Су Маньюй. — Вона дала їй ліки, які розсіюють енергію інь і ми дуже багато їх пили.
— Ось значить як. — Жрець погладив свою бороду. — Але у вас має бути ще щось для захисту. А інакше ви, дівчата, не були б такими розслабленими.
Жрець подивився на Нін Шу, тому вона відповіла:
— Бабуся дала мені захисний талісман.
Жрець погладив свою бороду і більше нічого не сказав.
— Тоді, пані Чжуан, чи є у вас ще ці ліки? — запитав Цзі Циньянь. — Хочу дати їх тій дівчині нагорі. Це дівчина, яка подобається Цзі Цинюаню.
Су Маньюй безрадісно стиснула губи, але Нін Шу кивнула.
— Гаразд.
Губи Цзі Циньяня вигнулися вгору. Зовні було темно, тому тоді вона не могла чітко розгледіти риси його обличчя, але тепер побачила, що в нього дуже витончений вигляд. Хоч він був батьком Цзі Цинюаня, він виглядав років на тридцять і мав дуже імпозантну зовнішність.
Це був неймовірно гарний чоловік. Не дивно, що привид так сильно його кохала. Цієї слабкої посмішки було достатньо, щоб перевернути місто.
— Тоді я попрошу пані Чжуан доставити завтра ці ліки, — сказав Цзі Циньянь, глянувши на неї.
— Ага. Напевно ми вас зовсім втомили, тож ми вже підемо. — відповіла Нін Шу.
— Немає чого поспішати. І вже досить пізно. Зачекайте до ранку, а потім ідіть, — сказав Цзі Циньянь.
Нін Шу: ...
Але я ж вас не знаю.
— Раз ти подруга маленької Су, то не потрібно бути такою ввічливою. Двом дівчатам небезпечно ходити вулицею вночі. — Цзі Циньянь узяв чайне горнятко із мармурового кавового столика і зробив ковток.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 3
AdventureНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...