6.401 - 402

14 3 0
                                    

Після того, як Нін Шу порізала светр на шматки, дух розгнівався. Вітер подув з такою силою, що вікно почало потужно трусити, доки не розбилося скло.

Лунав різкий тріск електрики, від якого ледь не лопалися барабанні перетинки. Вона присіла, прикрила вуха і заплющила очі.

Дух Віджа ймовірно був у гніві від такого приниження. Однак тепер Нін Шу справді відчула, що тут нема чого боятися. Як і сказав 2333, це не більше ніж трохи зловмисне духовне тіло.

Щойно людина подолає свій внутрішній страх, то він зникає.

Тут-тук-тук-тук.

Почувся чийсь стукіт. Нін Шу розплющила очі і виявила, що в гуртожитку знову спокійно. Уривки розрізаного одягу, що лежали на підлозі, зникли, замінившись на уламки скла. Однак зловісний холод усе ще витав у кімнаті, а сильніше за все він відчувався біля горла. Вона мимоволі задумалася, чи не намагався привид її задушити.

Нін Шу знову використовувала енергію у своєму тілі, коли пішла відчиняти двері. За ними вона виявила вчительку відповідальну за цей гуртожиток. Та виглядала незадоволеною.

— Чим це ти зараз займалася? Як це вікно розбилося?

— Вибачте, я доклала занадто багато сили, коли його закривала і скло розбилося. Я зараз все приберу.

Нін Шу навіть не намагалася пояснити ситуацію, а просто вибачилася.

Вчителька стала менш суворою почувши відверті вибачення. Лише сказала прибрати якомога швидше, а потім додала:

— Тебе хтось чекає внизу.

Нін Шу здивувалася. Хтось чекає на неї?

Коли вона спустилася, то побачила Сун Міна, який стояв під деревом, і вираз її обличчя одразу став роздратованим.

Вона розвернулася і пішла назад до гуртожитку. Сун Мін побачивши це, поспішно підбіг, щоб зупинити її.

— Чому ти тікаєш побачивши мене?

— Я не тікаю. Я просто не хочу тебе бачити. Не смій перебувати поруч зі мною, а інакше я тебе покалічу.

Погляд Нін Шу був абсолютно холодним. Вона дійсно не хотіла зв'язуватися з цією людиною.

Та не може бути, щоб хлопець, який при першій же зустрічі лапає дівчину за ногу, був хорошою людиною. Якби вона могла, то вже б почала лупити його хлистом.

Швидка трансміграція. Частина 3Where stories live. Discover now