— А це не буде надто виснажливо? Я не хочу, щоб ти забагато працювала, — Жуй звучав безпорадно та гордо.
— Тут так багато людей, — посміхнулася Цянь Цзя. — Коли стільки людей допомагають, я точно не зможу втомитися.
Це було перше таке свято в племені з моменту його заснування. Всі діти та дорослі зібралися разом з посмішками на обличчях, жадібно вдихаючи аромат, що йшов з кам'яного горщика. Маленькі тигренята галасливо гралися, а маленькі дівчатка збоку спостерігали за дорослими, які жваво пересувалися навколо. Дитячі очі були сповнені цікавості.
Нін Шу не вміла готувати, тому допомагала мити овочі та розставляти посуд. Всі звіролюди працювали й радісно спілкувалися. У цій радісній і гармонійній атмосфері Нін Шу сиділа осторонь та з байдужим виразом обличчя терла гілочки об камінь, щоб зробити палички для їжі. Вона відчувала себе дуже недоречно в цій атмосфері.
— Цао, скільки паличок ти зробила? — запитала Чжі, підійшовши до неї.
— От стільки, — Нін Шу простягнула їй купу паличок.
Помітивши невиразне обличчя Нін Шу, вона запитала:
— Цао, ти все ще сердишся? Мені здається, що тобі не подобається Цзя.
— Справді? — Нін Шу підняла брови. До неприязні справа не дійшла, але й хорошого враження про Цянь Цзя у неї теж не склалося.
Абсолютно звичайна дівчина раптом так легко потрапила в інший світ і стала унікальною та незрівнянно сяючою істотою. Їй навіть присвоїли титул божественної діви й вірили, що вона послана Божеством. Коли Нін Шу це побачила, їй захотілося розсміятися.
— Усі в племені люблять Цянь Цзя, — Чжі взяла палички та сіла поруч. — Я знаю, що ти злишся на неї через те, що сталося з Каєм, але Цзя — дружина Жуя.
Схоже, що не всі були сліпі. Принаймні, Чжі помітила проблему.
Слід сказати, що більш ніж половина звірочоловіків у племені Крилатих Тигрів любили Цзя. Якщо не брати до уваги старших, то можна сказати, що всі молоді самці вподобали Цянь Цзя. У неї був такий сильний ореол, що Нін Шу навіть не наважувалась прямо на неї дивитися.
— Все гаразд. Я не серджуся, — Нін Шу похитала головою. Вона була тут, щоб виконати завдання, а не брати участь у якомусь любовному тетрагоні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидка трансміграція. Частина 3
AventuraНін Шу померла та отямилась не в раю, а в невідомому місці де постала перед вибором: зникнути назавжди чи виконувати завдання Системи. Для неї цей вибір не був складним. Так дівчина опиняється в іншому світі, в чужому тілі і з купою проблем. А це ли...