8.521 - 522

15 4 0
                                    

— Брате, якби ти запитав моєї поради, то я б давно сказав тобі розірвати їх. Все ж, ти явно не подобаєшся Ши Хуейді. Однак, той факт, що ти зміг скасувати весілля, принаймні, дозволив тобі зберегти обличчя. — Хоч Лю Циньян і говорив це, тон його голосу був сповнений зловтіхи. Було ясно, що він дивиться на Нін Шу зверхньо.

Вона відчувала, що ці люди просто заздрили, тому й ненавиділи початкового хоста. Вей Лянюе був нікчемою, але, завдяки допомозі свого батька, він зміг отримати таку прекрасну наречену, про яку інші чоловіки могли лише мріяти. А тепер, коли Нін Шу скасувала весілля, вони могли знущатися над нею стільки, скільки бажали.

Якби ти мав здібності, то теж мав би такого батька, як старий Вей! Вдало реінкарнувати — це теж свого роду навичка.

Нін Шу заплющила очі та більше не звертала уваги на цих людей. Навіть якщо Ши Хуейді не була зацікавлена у Вей Лянюе, невже вони серйозно думають, що мають шанс? Красуні завжди зарезервовані для головного героя.

Коли Лю Циньян побачив Нін Шу такою, він відступився і перестав розмовляти з нею. Хлопець поруч з Лю Циньяном, запитав його:

— Навіщо ти з ним розмовляв?

— Саме так. Щойно увійдемо в підземелля, він буде лише гальмувати нас, — сказала одна з учениць, її голос був сповнений презирства.

Нін Шу розплющила очі й подивилася на дівчину.

— Коли це я говорив, що збираюся йти з вами, люди? Невже я не можу піти один?

Нін Шу не планувала слідувати за цими людьми. Вона не могла довіряти їм лише через те, що вони були з однієї секти. І вони явно ненавиділи її.

Слід презирства промайнув на обличчі учениці.

— Вирушати в підземелля з твоїм рівнем — це все одно, що шукати смерті. Будь-який випадковий залізнозубий кролик зжере тебе.

— Я ж не прошу тебе рятувати мене, чого ти так багато базікаєш? Допитлива стара карга.

Нін Шу навіть нічого не зробила цій учениці, але та поводилася так, немов її вже зґвалтували. Наскільки ж погана репутація у початкового хоста?

Правда була в тому, що деякі люди з Секти Небесного Закону надзвичайно заздрили хосту. Хоча Вей Лянюе і був трохи розв'язним у своєму сексуальному житті, але не настільки, щоб не мати зовсім ніяких обмежень і цікавитесь кожною, хто мав жіночу стать.

Швидка трансміграція. Частина 3Where stories live. Discover now