WATTPAD'I NEDEN BIRAKIYORUM?
Kabul. Biraz sert başladım. Aslında bu bölümün hikaye ile ilgili açıklamalardan ibaret olması gerekiyordu ama en sonda söyleyeceğimi en başta söylemeye karar verdim.
Wattpad'a 26 Ocak 2021'de Serena, Festival ve Kasabanın Kahramanı adındaki kısa hikayemle başladım. Yani iki yoldan biraz daha uzun bir süredir buradayım. Bu süre içinde altı hikaye bir tane de Pokemon hakkında bilgiler olmak üzere yedi yazı dizisi yayınladım. Toplamda kaç bölüm olduklarını bilmiyorum. İlk başta 6-7 farklı okurla başladığım Wattpad deneyimim ben yazdıkça 3-4'e en sonunda da 1-2'ye düştü. Herhalde bir hikaye daha yayınlasaydım negatif sayılara kadar düşecekti. Okuyan arkadaşlara teşekkür ediyorum. (-lar ekini nezaketen kullanmış olabilirim.) Ancak normalde olması gereken ben yazdıkça okur sayımın artmasıydı. Buradan vardığım sonuç hikayelerimin yeterince ilgi çekici olmadığı ve okuyucuyu sıktığı oldu. Amacım zaten etkileşim değildi. Ben zaman geçirmek, kafamı boşaltmak için yazıyorum. Hikayelerimi yayınlamamdaki amaç insanlarda uyandırdığı tepkiyi görmekti. Eh, kafamda bir fikir oluşacak kadar gördüm. Yazmaya devam edeceğim ancak bundan sonra yayınlamayı düşünmüyorum. Wattpad'de de en azından bir süre bildirimlerim açık olacak. Arada bakmaya devam edeceğim.
WILL İLE AMELİE HAKKINDA
Will'in Laneti, birçok yerden esinlendiğim bir hikayeydi. Youtube'da gördüğüm bir videodan yola çıkıp geliştirdim. Hikayenin esin kaynağında kız kardeşi bir gengar tarafından lanetlenen bir gencin laneti kaldırabilmesi için önünde tek bir yol vardır. Silver Dağında bulunan, gelmiş geçmiş en büyük pokemon ustası, Hoopa'nın efendisi Red'i bir pokemon savaşında yenmeli ve Hoopa'dan kız kardeşinin üzerindeki laneti kaldırmasını istemelidir. Bu kadardı. Aslında ortada bir hikaye değil bir hikaye fikri vardı. Ben de bu fikrin içini doldurdum.
Aslında çekinerek başladığım bir hikaye oldu. Bundan önceki hikayem Chad'in Dileği'ni neredeyse kimse okumamıştı. Bunun da okunmayacağını ve yarım kalacağını sanıyordum. Ama beni çok şaşırtan bir şey oldu. Birçok kişi ilk bölümleri okudu. O tempoyla diğer bölümleri de yazdım. Ancak ben yazdıkça okuyucu sayım düştü. Okuyucu sayısının düşüşü de hikayemi daha erken bitirmeye karar verdim. Aslında Will ile Amelie, Avs ile karşılaştıktan sonra hapis şişesini yapmak için gerekli malzemeleri (ateş, su, toprak) toplamak için başka bir yolculuğa çıkacak ve her yolculuk bir sezon sürecekti. Ateş için Kanto'da, su için Hoenn'de, toprak için de iyilerin kötü, kötülerin ise ortada görünmediği paralel bir evrendeki Kalos bölgesine gideceklerdi. Sonradan B senaryosunu yani okuduğunuz senaryoyu devreye alıp hikayeyi bitirdim. Artan 400 küsur günü de geri dönüş yolculuğunda harcadım. Bolt her türlü yok olacaktı. Will'in bu yolculukta değerli bir şey kaybetmesini istiyordum. Galar'da son dakika yok olacağına, Saba'da yok oldu. Bir de Will, Amelie'den Saba'da onu kurtardığından beri hoşlanıyordu ama oldukça stresli bir durumda olduğundan bu konuyla ilgilenemiyordu. Asıl hikayeyi de dağıtmak istemediğimden bu kısmı her şey bittikten sonraya sakladım. Amelie de Will'den hoşlanıyor mu bilmiyorum ama genel olarak hikayeyi ikisinin ileride bir çift olacağı anlaşılabilecek biçimde yazdığımı düşünüyorum.
YA WATTPAD'E DEVAM ETSEYDİM?
Devam etseydim aklımda iki tane hikaye fikri vardı. Bunların dışında hiç yayınlamadığım, tamamlanmış hikayelerim de var. Aslında kendi yazdığım bir alternatif tarih romanım bile var. Şimdi onları boş verelim de yazsaydım ne yazacaktım ondan bahsedeyim. Hem de giriş kısımlarıyla.
Pokemon: Generation 25
Art3misia_07, Mt. Silver'ın zirvesine tırmanışını sürdürüyordu. Korkunç bir kar fırtınası vardı. Görüş mesafesi neredeyse birkaç metrenin altındaydı. Rüzgarın şiddeti bütün bedenini sarsıyor, cildine değen soğuk kar tanelerini tek tek hissedebiliyordu. Nihayet son basamakları da çıktı ve kendini zirvede buldu. Ancak eksik bir şey vardı. Sağına soluna iyice baktı ama ortalarda yoktu."N'oluyor ya?" diye mırıldandı. Sonra seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pokemon - Will'in Laneti
FanfictionWill, Motostoke'da küçük bir motosiklet servisi işeterek geçimini sağlayan bir pokemon eğitmenidir. Sıradan hayatı bir süre önce pokemon yolculuğuna çıkan kız kardeşi Gloria'nın kaza geçirmesi nedeniyle değişir. Çünkü Will, kız kardeşini iyileştireb...