~Yağız karasu~
Mâlum teklifi almamın üstünden iki gün geçti.
Kız sanki bu tekliften haberdarmış da benden kaçıyormuş gibi iki gündür ortalıkta yoktu.Onu bulabilmek için iki gündür otelin saçma sapan yerlerine giriyor hiç olmamam gereken yerlerde oluyordum ama nafile...
Sanki yer yarılmış da içine girmişti.Belki de otelden ayrılmıştır kim bilir?
Gerçi öyle olsa babası bana söylerdi herhalde.
Burada boş yere onu arayacak olmam onun da pek işine gelmez ne de olsa."Pardon."
Güneşin altında kalmaktan her yeri bronzlaşmış 30 yaşlarında bir kadın neredeyse elini burnuma sokarcasına salladığında nihayet düşüncelerimden sıyrılabilmiştim.
"Bir kola istemiştim.Duymadınız herhalde?"
Kadın sinirle soluduğunda ben de istemsizce içimden saymaya başladım.
"Ne olacak sanki biraz geç alsanız kolanızı,dalmışız şurada. Güneş mi çarptı nedir yani!Tatile gelmişsiniz az biraz relax olur insan!"
Fazla abartıp kadını beklettiğimi fark ettiğimde kolayı uzatıp kibarca gülümsedim.
"Kusura bakmayın hanımefendi,buyurun lütfen."
Kadın gözlerini devirip uzaklaştı.İç sesimi duymuş olmasından şüphelenmiştim.
Belki de sadece kabadır.
İç sesim mantıklı bir tahmin yürütmüştü ama yine de ona haklı bir sitem etmeyi ihmal etmedim.Bana bak,sesini kes ve dikkatimi dağıtmayı bırak!
İşime odaklanamıyorum senin yüzünden.Haklı bir sitem dediğim şeyin amaçsız bir yakarışdan ibaret olduğunun farkına vardığımda bu halime gülmeden edemedim.
Ne yapıyordum ben!Bu işle kafayı bozmasam iyi!
"Neye gülüyorsun sen öyle?"
Nereden çıktığını anlayamadığım Deniz kafayı sıyırdığımı düşünürcesine bir ifadeyle bana baktığında hemen bir şeyler geveledim.
"Hiç ya,aklıma bir şey geldi de ona gülüyordum."Eğlenircesine bir cıvıltıyla sordu.
"Hımm.Ne geldi acaba ya ,merak ettim bak?"
Önemsiz bir şeymiş gibi elimi sallayıp gözlerimi devirdim.
"Aman Deniz ,sen de...Özgür'ün yaptığı saçma salak esprilerden biri işte."
İnanmış gibi başını salladı ama imalı bakışları üzerimdeydi.
"Tamam o zaman...öyle diyorsan..."Gözlerimi ciddiyetle üzerine dikip ona doğru yaklaştım.
"Hey!Bana öyle bakmayı kesecek misin acaba?"
Deniz dudaklarını bastırdı ardından bir şekilde konudan sıyrılıp Özgür'ü sordu.
"İki gündür ortalıkta yok,nerede bu çocuk sen biliyor musun?"
Tereddüt ederek cevapladım.
"Biliyorum sayılır."Kaşlarını çatarak beklediğim soruyu sordu.
"O nasıl oluyor?"
"Ne bileyim,bi süprizi varmış,acilmiş felan...Dün de aradım ama açmadı."
Açıklamam onun da kafasını karıştırmışa benziyordu.Omuz silkip gelen müşteriye döndü.
"Klasik Özgür..Ama sürprizini merak etmedim değil."dediğinde ona katılırcasına başımı salladım.
"Ben de merak ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPTELA
Teen FictionBir anda hayatını alt üst eden gerçekle karşı karşıya gelen bir kız... Gerçeklerin yalana dolandığı o düğümü açabilmek için elinden gelen her şeyi yapmaya hazırdır. Ancak bu yolda o kadar çok kalp kırılacak,o kadar çok oyun oynanacaktır ki daha da k...