~Hayal Altınsoy
Daha önce bir topluluğa hitap ettiğim olmuştu.
Ama yüzlerce kişinin olduğu ve bir haber yakalamak için can atan magazin muhabirlerinin olduğu bir topluluğa hitap ettiğim...
Hayır,bu hiç olmamıştı..Derin bir nefes aldım ve kırmızı saten elbisemin uzun kuyruğunu arkama çekerek sahneye çıkmak için ilk adımımı attım.
Bir adım daha ve bir adım daha...İşte şimdi sahnedeydim.Müziğin sesi kısıldı.Herkes sustu ve gözler tamamen bana döndü.
"Evet beyler bayanlar..Hepiniz hoşgeldiniz."
Biraz fazla yükseldiğimi ve gerildiğimi fark edince gülümseyerek toparlamaya çalıştım.
"Kusura bakmayın biraz heyecanlı olabilirim."
Birkaç yapay öksürük...
"Bu konuşmayı yapması gereken asıl kişi olarak otel sahibimiz sevgili Selim Altınsoy beyi beklediğinizi biliyorum ancak maalesef kendisi biraz gecikecek.Ben kızı Hayal Altınsoy olarak bu gece için sizlere açılış yapmaktan büyük bir onur duyuyorum."
Alkış sesi abartı bir şekilde kulaklarımı çınlatırken ağzımdan söylememem gereken bir kelime çıkıverdi."Herneyse.."
Neyseki alkış sesimi bastırmıştı.
Alkış sesini zoraki böldüm birkaç yapay öksürükle.
"Bu özel günde burada bizlerle olduğunuz için hepinize teşekkür etmek istiyorum.""Biliyorsunuz bugün otelimizin 10.yılını devirdiğimiz gün..Zaman öyle hızlı geçiyor ki.."
Derin bir nefes verdim.
"Daha nice seneleri devireceğimize ve gün be gün daha da gelişeceğimize eminim."
"Ailemizi genişleteceğimize..."
"Ah,uzun tutabilirim aslında ama bugün daha çok eğlenmenizi istediğim için kısa tutacağım değerli misafirler.Sadece...Beklemede kalın çünkü size bu gece için çok özel bir sürprizim olacak."Yine o sağır edici alkış...
"Hey DJ!Sanırım artık müziğin sesini açabilirsin!"
***
~Yağız KarasuMüziğin sesi kulaklarımı tırmalarken mümkün olduğunca uzaklaştım.
"Hayır şüpheli bir şey yok.Şüpheli bir şeyden kastınız ne bilmiyorum ama kızınız.."
Ağzıma bir tane geçirdim.
"Hayal hanım sadece açılış konuşmasını yaptı."
Telefonun diğer tarafından gelen sessizlik bu söylediğime pek inanmadığının kanıtıydı.
"Nedense bu mantıklı gelmiyor genç."dedi adam soğuk bir tonda.
"Emin misin?Bir daha düşün,herhangi bir şey de olabilir."Herhangi bir şey...
Sürpriz gibi mi?"Bir sürprizi olacağından bahsetti."
"İşte!"dedi sözümü keserek.
"Daha ne demesini bekliyordun ki!"diye aniden çıkıştığında şaşkınlıkla kalakaldım."Selim bey."dedim sakin kalmaya çalışarak.
"Ben anlamakta zorlanıyorum yani kusura bakmayın ama sizin için bu kadar önemliyse neden burada değilsiniz?"Hay ben ağzımın ayarına edeyim!
"Sence keyfimden mi!"dedi arabada olduğunu ve büyük bir ihtimalle trafiğe sıkışmış olduğunu anlayabileceğim gürültü eşliğinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPTELA
Teen FictionBir anda hayatını alt üst eden gerçekle karşı karşıya gelen bir kız... Gerçeklerin yalana dolandığı o düğümü açabilmek için elinden gelen her şeyi yapmaya hazırdır. Ancak bu yolda o kadar çok kalp kırılacak,o kadar çok oyun oynanacaktır ki daha da k...