1.0

7.3K 406 78
                                    

Oylar çok düşük yahu neyse iyi okumalar efm

---

"Neriman vallahi senin bu kızdan güzel gelin olur." diyen Hayriye ablaya gözlerimi kısarak baktım. Bir saattir gündemi bendim ve bunu neden yaptığını biliyordum. Kocasının kardeşine beni istemeye çalışıyordu.

Yemezler koçum.

Tabi yemezler iç ses, börek varken.

Mizah seviyene bakınca senin iç sesin olmaktan utanıyorum.

TM.

Ayrıca daha geçenlerde kendisini mahallenin puşt keko Melih'i ile basan ben değilmişim ki tehdit edercesine Bengü'ye gülümsediğimde sabahtan beri yaptığı gibi yine konuyu değiştirdi. Keyifle tekrar arkama yaslandım.

Bu dünyada bir benim bir de benim ağzıma laf verilmezdi çünkü onu koz olarak kullanıyordum.

"Neriman, senin kız kaç yaşındaydı?" diye sorulan soruyla gözlerimi devirdim. Gündem yine bana dönmüştü ve ben buradaydım, anneme sormalarına gerek yoktu. Şahsen sorsaydı yanıtlardım. Üstelik daha küçüktüm ben.

Yirmi iki yaşındasın ve dört yıldır reşitsin.

Ne yapsaydım iç ses eskiler gibi on üçünde evlenen biri mi olmalıydım?

TM.

"Ben size çay doldurayım." diyerek hızla ayağa kalkan Bengü mutfağa doğru adeta koştu. Bende arkama yaslanırken 'gün' adı altında olan ancak genç kızlara eziyet vermek dışında bir şey yapmayan bu ortamı süzdüm. Annemin yaşıtları olan kadınların arasında ne işin vardı diyen olursa, ben maalesef ki yaşıtlarımla anlaşamıyordum.

Hayriye ablanın evindeydik. Anlattığım dedikoduları bir de kadınlardan dinleyen annem hiç de çaktırmıyordu. Bende ara sıra söze katılıyordum ama konu evlilik olunca gözümü dikip Bengü'nün konuyu kapatmasını bekliyordum. Aslında ondan böyle bir şey istememiştim, baktığım andan beri kızın eli ayağına dolaşıyordu. Tabiki de kızı tehdit eder gibi bakmıyordum.

Telefonumu elime aldığımda dünden beri yazmayan anonim sinirimi bozmuştu. Bir anda ne olmuştu anlamamıştım ve eğer beni şikayet etmiş olsaydı, Özgür abi ve Baran abi çoktan abime anlatmış olurdu.

Sonrasında bana attığı şarkıyı hatırlarken, bende bir şarkı önerdim.

Gökçe: maNga - Cevapsız sorular (15.13)

Aa çevrimiçi, yazıyor..

Madem ki çevrimiçi olup yazabiliyorsun, neden ilk sen yazmıyorsun diye sorarlar ama sormayacaktım.

Sen çevrimiçi ben çevrimiçi
Neden yazmıyorsun canımın içi

İç ses!

Aa: Bıraktığı düşü kim büyütecek?

Yazdığı şarkının sözlerine bakarken şaşırmıştım. Sonuçta, maNga gurubunun şarkılarını herkes dinlemezdi.

Aa: Eğer bir düşün varsa, onu senin için büyütebilirim, Gökçe. (15.13)

Yazdığı mesajla gereksiz bir heyecana kapılmıştım. Bu söylediği şey büyük bir şeydi ve ben şu an abartıyor olabilirdim.

"Kız sen kiminle mesajlaşıyorsun?" diyen Hayriye ablaya döndüm.

"Ablacım Allah aşkına beni bi sal." Bu dediğimle gözleri kocaman açılırken annem bana öldürücü bakışlar atıyordu. Saygıysa bu karşılıklı olmalıydı ve benim, bana karşı saygı duymayana tahammülüm yoktu. Bu sırada abimden gelen, "Eve gelsene." mesajına aşkla bakıp ayağa kalktım.

HİÇ Mİ? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin