1.8

6.5K 351 140
                                    

Elbiseyi anlattım ama modeli görmek isteyenler için bölüm sonuna ekledim, bakabilirsiniz 💖

---

Bir mahallenin bu kadar iç içe olmasını anlardım da, her düğünü mahallede yapalım fikrini hiç anlamazdım be! Düğün salonları ile dolu olan ülkemde, bizim mahallenin her evleneni mahallede düğüne ikna etmesini de hiç anlamazdım. Ne vardı şu mahallede çözememiştim. Yahu bari mahallenin ortasında yapıyorsunuz sandalyeleri fazladan koyun, 'Ben yaşlıyım yavrum, dizlerim ameliyatlı!' nidaları eşliğinde sandalye kapan teyzeler yüzünden ben ayakta kalıyordum.

Neyse ki geçen yaz nişanlanan, mahallemizden Özgür Abi'nin ablası ve eşinin bu fikri kabul etmemesi üzerine, üstü açık bir düğün salonunda yapılması planlanan düğün bu akşamdı. Dün kına yapılmıştı ancak katılmamıştım. Ben düğün insanıydım, önüme et, lahmacun, pasta fark etmez konulur yerdim. Beni kına kesmezdi bu yüzden, kına yenilmiyordu neticede. Özellikle o düğünde et pilav salata üçlüsü varsa, artık o düğün favorimdir, derdim.

Bende sonunda mahallede değilde güzel bir yerde olacak bu düğüne uygun giyinmiştim. Siyah renk, topuklu ayakkabım sayesinde yere sürülmeyen dar kesim uzun elbise giymiştim, bedenime tam oturmuştu. Elbisenin sırtı oldukça açıktı ve ince ip askıları sırt kısmında birleşiyordu. Saçlarımı annem yapmıştı, zaten düz olan saçlarımı elektriklenme karşıtı saç kremi ile güzelce tarayıp hafifçe dalgalandırmış, yanlardan iki tutamı arkada toplamıştı. Kendisi eskiden kuafördü ve bu yönden şanslıydım, her şey beleşe geliyordu. Kulağıma da inci model gümüş küpeler takmıştım. İnce bir topuğu olan bilekten bağlamalı ve ince şeritleri olan ayakkabımın üstünde sıra taşlar diziliydi. Makyaj olarak gözümü ön plana çıkaracak tonlar kullanmış, rujumu nude tonlarında tercih etmiştim.

Sonunda düzgün kıyafetler giydin, Allah'tan yakınının düğünü yoksa sen yine eşofman tişört gidersin diye ödüm kopuyordu.

Aman be boşver iç ses bunları, nasıl olmuşum?

Seni hiç sevmesem de güzel olmuşsun, gıcık oluyorum sana.

Teşekkürler canım, bende seni.

Boynuma, bileklerime ve göğsüme doğru parfüm sıktım. Kendime son bir kez baktığımda güzel olduğuma kanaat getirip telefonumu elime aldım. Mesaj gelmişti, anonimden.

Aa: Bugün müsait değilsin sanırım? (16.37)

Gökçe: kusura bakma mahalleden düğün var ona hazırlanıyordum (17.53)

Hemen çevrimiçi olmuştu, işi olmadığı sürece mesajlarıma hemen dönüyordu. Bu durum ister istemez çok hoşuma gidiyor, özel hissettiriyordu.

Aa: Öyle mi, kimin? (17.53)

Gökçe: abimin arkadaşı Özgür Abi'yi tanıyorsundur zaten işte onun ablası Özge evleniyor

Gökçe: onlarla çok yakınız bu yüzden güzel hazırlanmak zorunda kaldım

Gökçe: düğünde de çok yazamayacağım sana

Gökçe: bu arada tanıyorum demiştin ya hani sende gelecek misin

Aa: Evet, geleceğim.

Yazdığı mesaja gözlerimi kocaman açarak bakmıştım. Aynada kendime baktığımda kendime güzel gelmediğimi hissettim. Neden böyle düşündüğümü bilmeden beş saniye sonrasında güzel olduğuma karar vermiştim. Değişken bir ruh yoruyordu yormasına da, ben aşırı derece heyecanlanmıştım. Bu heyecan normaldi, değil mi?

HİÇ Mİ? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin