1.9

6.3K 356 138
                                    

merhaba öğrendiğim sınav sonucuna göre cephede mermi olabiliyorum saygılar 23.07.23

---

Çektirdiğimiz fotoğrafın ardından her bir aile, çerçeve içerisindeki her birinde aynı olan fotoğrafı alıp evlere dağılmıştı. Hepsi fotoğrafı çok beğenmişti. O an kafamda bir şeyler netleşirken fotoğrafa bakamamıştım, şu an arabanın arka koltuğunda ailem düğün kritiği yaparken, sokak lambasının aydınlattığı kadarıyla fotoğrafı inceliyordum. Kafamdaki kişinin o olup olmadığını kesin olarak tartarken ikilemdeydim ve eğer o kişiyse, bu beni mutlu edecekti. Eğer o çıkmazsa işler daha kötüye gidecekti ve anonim üzülecekti. Bunu hırs meselesi yapmasaydım onun açıklamasını beklerdim ama maalesef ki bir şeyi kafama takınca gözüm dönüyordu.

"Ne daldın gittin be kızım!" diye seslenen yanımdaki abime döndüm. Yutkunarak ona baktığımda abim eğilip fotoğrafa bakmıştı, "Ayda yılda bir güzel giyindin, anladık fıstık gibi olmuşsun. Hem güzel de çıkmışsı-" Kaşları çatılırken fotoğrafı elimden aldı. Kesin niye Özgür Abi ile birbirimize tuhaf tuhaf baktığımızı sorguluyordu.

Acil yalan rotası oluşturuluyor..

"Ne güzel çıkması abi ya! Fotoğrafçı yaklaşın dediğinde bak ayağımın altındaki şeye," diyerek parmağımla gerçekten ayağımın dibinde duran boş konfeti kutusunu işaret ettim, "ona takıldım ve Özgür Abi'ye çarptım. O ne oldu diye bakarken, salak fotoğrafçı tam o anda deklanşöre bastı!" Hafiften rol de yapmıştım, neden buna gerek duyduğumu bilmiyordum. Galiba kafam güzeldi.

Abimin kaşları düzelirken hafiften gülmüştü, "Eşek gibi bakmışsın." dediğinde sinirle koluna vurdum.

"Bu kadar güzel giyindim, fotoğrafta kadraja bakamadım diye öyle denir mi?!" Babam ve annem sessiz sohbetimizi duymazdan geliyordu ve düğündeki insanları eleştiriyorlardı. Abim omuz silkip fotoğrafı alarak önüne dönünce kollarımı göğsümde bağladım. Eve varana kadar da düğündeki mevzular konuşuldu.

Şahsen senin ikinci tabaktan memnun kaldığını düşünüyorum.

Ona ayrı bir tav oldum, iç ses.

Ben malımı tanırım.

Evin önüne vardığımızda bile hala anonim yazmamıştı. Ne düşünmüştüm bilmiyorum, belki aklımdaki kişi değildi. Belki benim farklı birini düşündüğümü hissedip kırılmıştı. Ne olmuştu bilmiyordum, ona bakmadığım için üzülmüş de olabilirdi.

Ayrıca mesaj attığımda diğer iki kişiyi saymazsak, Şemsettin Amca'ya o anda mesaj bildirimi gitmesine ayrı kıl olmuştum. Hani oysa falan, yaşlıların ve özellikle evlilerin ilgimi çekmediğini söylemeli miydim?

Keşke o çıksa, sana sittin sene gülerim!

Odama girip ayakkabıları ve küpeleri çıkarıp kenara koydum, üzerimdeki elbiseyi çıkardım ve sakince yerine geri astım, kendisi pahalıdıydı çünkü. Ardından saçımdaki tokayı ve tel tokatları açtıktan sonra banyoya girip makyaj temizleme suyunu pamuğa dökerek yüzümü temizledim. Her gün makyaj yapan kız kardeşlerimi canı gönülden tebrik ediyorum, her gün üşenmeden bunu yapan kızın hayatıma edebileceğine güvenim tamdı.

İçime sinmediği için üstüne duş almaya karar verdim ve ılık suyla yüzümü ovalarken bir yandan duşumu aldım. Zihnen temiz olduğuma karar verince havluma sarındım ve koşarak odama vardım. Üzerime iç çamaşırın ardından şort ve atlet ikilisini giydikten sonra uzun kahve saçlarımın havluyla son kez suyunu aldım ve yatağa geçtim. İş asıl şimdi başlıyordu.

Gökçe: ben kesin seni göremedim değil mi (23.27)

Kesinlikle mükemmel bir girişti, buradan ilerlerdim. Anında çevrimiçi olmuştu. Aptalca gülümsemek yok, diyerek kendimi uyardım. Umarım kendi lafımı dinlerdim.

HİÇ Mİ? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin