"Ya kim bu çocuk acayip sinirimi bozmaya başladı herkes onu konuşuyor"
Taehyun, diğer üçlünün yanına gelir gelmez söylenmeye başladı.
"Kimden bahsediyorsun fıstık?" Beomgyu, kolunu Taehyun'un omzuna atınca Taehyun anında onu ittirdi.
"Ya bir dur başka birşey var şuan"
"Noldu ne bu surat?"
Soobin, ona bakıp konuşunca Taehyun ona baktı.
"Herkesin dilinde şuan bir çocuk var. Benim popülerliğimi çürüttü resmen. Hemde daha gelmeden"
"Kai Kamal Huening mi?"
Yeonjun, telefonuna bakarak konuşunca Taehyun ona baktı.
"Evet o çocuk. Daha gelmemiş. Sanırım senin bahsettiğin o yeni gelecek olan çocuk o. Ve daha gelmeden çok konuşuluyor"
"Bu kadar dert etmesene. Ne yani bu çocuğun seni geçeceğinden falan mı korkuyorsun fıstık?"
Beomgyu, tekrar kolunu Taehyun'un omzuna atınca Taehyun göz devirip kollarını göğsünde birbirine kenetledi.
"Hayır tabii ki. Beni geçecek insan anasının karnından doğma-"
"ORADA ORADA GELDİ İŞTE!"
Taehyun'un lafını bölen şey ise bir grup kızın kapıdan içeri giren çocuğu gösterip, bağırması olmuştu.
Kızlar kapıya doğru koşarken dörtlü aynı anda kapıya doğru baktılar.
Bütün kızlar kapının etrafına toplaşmış ortalarında bir erkek ile birliktelerdi.
Kızlar erkeğin etrafında dolaşırken erkeğin bu durumdan hoşlanmadığı belliydi.
Kızları bir kenara iterek diğer dörtlünün olduğu tarafa doğru ilerlemeye başladı.
Taehyun, gelen bedene uzun uzun bakıyordu. Fazlasıyla uzun.
Siyah biraz uzun saçları ve uzun boyu ile göze batıyordu.
Taehyun bu çocuğun bahsedilen Kai Kamal Huening olduğunu anlaması uzun sürmemişti.
Kızlar Kai'nin peşinden giderken Kai, Taehyun ve Beomgyu'nun önünden geçerken Taehyun'a kısa ama derin bakışlarıyla bakıp geçmişti.
Taehyun için o kısa bakış uzun gibi gelmişti.
Uzun boylu çocuğa arkasından bakmaya devam ederken Beomgyu kolunu onun omzundan çekmeden ıslık öttürdü.
"Vay anam babam be. Bu çocuğun bu kadar bahsedilme sebebi belli oldu"
"Ne o beğendin mi çocuğu?"
Yeonjun, Kai'nin arkasından bakarken konuştu. Beomgyu da Kai'nin arkasından bakarak konuştu.
"Hemde nasıl. Çok iyi çocuk ama onun gözü bende değil başkasında"
Beomgyu, konuşurken Taehyun'un omzuna hafifçe vurdu.
Taehyun, hala kendisine bakan çocuğun bakışlarının etkisinden çıkamamıştı. Çocuğun peşinden bakıyordu.
Beomgyu, durumu fark edince diğer ikiliye bakmış.
"Birisi etkilenmiş. Dünya da değil. Kai evrenin de şua-"
Konuşurken Taehyun onu fark etmiş ve başına vurmuştu.
"Salak salak konuşma be. Hem ben beğenmedim çocuğu"
"Çocuğun sana bakışlarını görmedin mi lan sen? Ya benimsin ya benimsin der gibi bakıyordu"
Beomgyu konuşurken Taehyun tekrar göz devirdi.
"Ben gidiyorum ne haliniz varsa görün"
Taehyun sınıfa doğru ilerlemeye başladı.
。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆
Sınıfa doğru ilerlerken aklında sadece yeni gelen çocuk vardı.
Niye ona öyle baktı ki?
Neden onların önünden geçti o kadar uzun koridorda?
Taehyun bunları düşünürken çoktan sınıfa varmıştı bile.
Kendi sırasına geçip kitaplarını çıkarırken kızların konuşmalarını duyuyordu.
"Kai fazla yakışıklı. Onunla olan çok şanslı"
"Zeki diye duydum. Taehyun ile kapışırlar mı?"
"Zeka olarak Taehyun alır ama tip olarak Kai ezer onu"
Son cümlede kızlar kıkırdamaya başlayınca Taehyun sertçe onlara bakıp yanlarına gitti.
"Bu çocuğu bu kadar övüp çene çalacağınıza 2 sayfa fizik ödevini yapsaydınız denemelerde görürdük sizi gerizekalılar. Ayrıca tip olarakta ben alırım. Çocuğu da gördüm. 2 metre boyu var diye böyle konuşuyorsunuz. O kadar uzun olmasa takmayacağınız bile belli. Harbi salaksınız"
Hepsine baktıktan sonra tekrar sınıftan çıktı.
Bu çocuk şimdiden sinirini yeterince bozmuştu.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
selamm
buraya yine yazacak birsey bulamadim idare edin
bu arada diger ficlerime de goz atarsaniz sevinirim (fic reklami 🫂)
görüşürüzz<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school toilet / tyunning ✔
Fiksi PenggemarTaehyun, okulun en zeki öğrencisiydi. Bütün denemelerde hep birinci olur, birinciliğini asla kimseye vermezdi. Ama bir gün okula yeni bir çocuk gelir; Kai Kamal Huening. Geldiği hafta bir deneme sınavı olurlar ve bütün okulu şoka uğratan bir sonuç i...