fünf­und­zwanzig

160 22 18
                                    

Tekrar okula gittiklerinde bugün normal günlerden tek farkı basketbol maçı olmasıydı.

Kai'nin daveti üzerine Taehyun'da gelmişti maçı izlemeye. Tabii ki, tam olarak izlemeyi düşünmüyordu. Ama söz konusu Kai ile kendisine engel olamayabilirdi.

Maç saati geldiğinde Yeonjun, Soobin ve Beomgyu'yu da alıp Bahiyyih'in sınıfına doğru ilerlermeye başladılar.

Beomgyu, kolunu Taehyun'un omzuna atınca Taehyun kolunu ittirdi.

"Bahiyyih'in omzuna atarsın kolunu"

Beomgyu ona bakarken sırıttı.

"Kıskandın mı sen beni fıstık?"

"Hayır seni neden kıskanayım?"

"Kıskanır gibi 'Bahiyyih'in omzuna atarsın kolunu' demeler falan"

"Öyle yapacaksın çünkü?"

"Evet ama gidene kadar kolum senin omzunda ola-"

"Olamaz geldik çünkü"

Beomgyu ona bakıp oflandı sonra sınıf kapısından içeri baktı.

Bahiyyih, kendi arkadaşları ile konuşurken arkadaşlarından biri Beomgyu'nun çapkınlar gibi kapıya yaslanıp Bahiyyih'e baktığını görmesiyle Bahiyyih'i dürtüp Beomgyu'yu göstermişti.

Bahiyyih Beomgyu'yu görünce kıkırdamıştı. Kendi arkadaşlarına abisinin maçını izlemeye gideceğini söyleyip onların yanından ayrıldı ve Beomgyu'nun yanına geldi.

İkili birbirlerine sarıldıklarında Soobin kıkırdamıştı bu hallerine.

Dışarıdan kesinlikle sevgili gibi duruyorlardı.

Taehyun, ikisine bakarken kollarını göğsünde birbirine kenetledi.

"Bahiyyih bana bile böyle sarılmıyorsun. Üç günlük flörtüne sarılıyorsun. Çok ayıp"

Bahiyyih onun sözü ile ona baktı ardından Beomgyu'dan ayrılıp Taehyun'a sarıldı.

"Ya deme öyle"

Taehyun kıkırdadı ardından o da kollarını onun beline doladı.

"Tamam tamam. Yeter ki Beomgyu'yu benden uzak tut"

"Ya hey!"

Beomgyu'nun sesini duyması ile hepsi gülmeye başlamışlardı.

Kısa süreli gülüşmelerden sonra hepsi sahaya doğru ilerlemeye başlamışlardı.

"Abin kimlerle maç yapacak Bahiyyih?"

Yeonjun'un sorusu ile Bahiyyih ona baktı.

"Taehyun'un başına top atan çocuk var ya. Onun takımı ile tekrar maç yapacaklar. Bir önce ki maç geçerli sayılmamış. Tartışma çıktığı için"

Taehyun istemsizce gerilmişti. Tekrar Kai'ye birşey yapabilir korkusu içine düşünce korkmuştu. Ama korkunun sırası değildi.

Sahaya geldiklerinde tribünlerin oraya geldiler ve orta kısımlara doğru geldiler. Bahiyyih, gözleri ile abisini aramaya başladığında bulduğunda ona seslenip yanlarına çağırdı.

Kai, hızlıca yanlarına geldi ve başta kız kardeşi ile birbirlerine sarıldılar ve birbirlerine ufak öpücükler verip ayrıldılar.

Kai ardından diğerleri ile selamlaştı en son Taehyun kalınca ikisi de duraksadı.

Diğerleri ikisinin arasının iyi olduğunu biliyorlardı bundan çekinmelerine gerek yoktu ama istemsizce insan içinde hala çekiniyorlardı.

Kai çekingenliğini yenip Taehyun'a bir adım atıp onu kendisine çekip sıkıca sarıldı.

school toilet / tyunning  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin