elf

215 26 6
                                    

"Benden kaçmaya çalışman, şuan da canını daha da yakacak. Farkında mısın Taehyun?"

Taehyun, onun sözü ile gözlerini onun gözleri ile birleştirdi.

Gözleri acıdan dolmuştu elini ağzından çekmemişti hala.

Kai onun dolu gözlerini görünce içi daha da acımıştı. Onu bu halde görmek istemiyordu.

"Lütfen Taehyun. İzin ver yardım edeyim. Hırsını bırak bir kenara. Nolur"

Taehyun bir süre düşündü. Ardından kabul etmesi gerektiğini anlayınca başıyla onayladı.

Kai tekrar beklemediği tepkiyi alsa da üstelemedi. Diğerlerinin dedikleri kesinlikle işe yarıyordu.

Yavaşça Taehyun'un pantalonunu sıyırdı. Ona göre zayıftı ve bacağında yeni oluşan yaralar hariç başka yaralar da vardı.

Bunu fark etmesi uzun sürmemişti. İlk yardım setini aldı ve yeni olan yarasının kanamasını durdurmaya başladı.

Taehyun, Kai bunları yaparken gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. Hala eliyle ağzını kapatıyordu çünkü ağzını açarsa sesli iniltilerini duyabilirdi.

Kai ona baktı.

"Kendini kasıyorsun Taehyun. Ağzını aç. Zaten ses buradan dışarıya gitmiyor buranın ayrı bir ses yalıtımı olduğunu biliyorsundur. Hm?"

Taehyun, ona baktı ve çekingence elini kendi ağzından çekti.

Dudakları kızarmıştı iyice. Kai, onun kızarmış dudaklarına baktı. Bakarken istemsizce kendi dudaklarını hızlıca yalamıştı.

Bu çocuk onu iyice deliye döndürüyordu.

Taehyun farkında değildi kendi bacağına bakıyordu.

Kai başını iki yana salladı ardından tekrar işine devam etmeye başladı.

Taehyun, acı dolu iniltilerini saklamıyordu artık. Sesli sesli iniltileri çıkıyordu artık.

Kai, onun acı dolu iniltilerini duydukça morali bozulsa da birşey dememeye çalışıyordu ama onun için çok zordu.

Ona sarılıp sakinleştirmek istese de bunu başaramazdı.

Veya başarırdı ama Taehyun ters tepki verirdi.

İşini bitirdikten sonra yarayı sardı ve yardım setini toplayıp kaldırdı. En sonunda da Taehyun'un pantalonunun paçasını indirdi ve Taehyun'a baktı.

Taehyun, ellerini kendi yüzüne götürmüş ağlıyordu.

Kai'nin içi onu öyle ağlarken görürken dayanamamıştı. Alacağı tepki her ne olursa olsun en azından denemek istiyordu.

Onun önüne gelip onu kendisine çekti ve sıkıca sarıldı.

Taehyun, ağlarken şok içinde gözleri açılmıştı. İlk defa bir bedenin içinde bu kadar sıcak hissediyordu. İlk defa bir bedenin kolları arasında bu kadar ufak hissediyordu. İlk defa burnuna hoş bir parfüm kokusu geliyordu.

Bu ilklerin sahibine başını hafifçe kaldırıp baktığında hırsından nefret kustuğu Kai'yi görmüştü.

Kai, ona aldırmadan sadece sıkıca sarılıyordu.

"Ters tepki vermekten vazgeç artık Taehyun. Beni şimdi de tersleme nolur. Sadece iyi olduğunu görüp gideceğim. Gerçekten"

Kai'nin sözleri üstüne Taehyun, bir süre daha ona baktı. Onun kolları arasında böylesine ufak kalmak, hoşuna gitmişti.

Onun parfümünü duymak, hoşuna gitmişti. Onun sıcaklığını kendi soğuk bedeninde hissetmesi, hoşuna gitmişti.

Hoşuna gitmesine gitmişti de, neden hoşuna gitmişti ki?

Taehyun, tekrar ellerini yüzüyle kapattı.

。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

10 veya 15 dakika boyunca Taehyun ağladıktan sonra susmuştu.

Bu süre zarfında Kai'den uzaklaşmamıştı veya ters tepki dahi vermemişti.

Kai de ona soğuk davranmamıştı veya terslememişti. Aksine onu kendisine daha çok çekmiş hatta saçları ile oynamıştı bir ara.

Taehyun biraz daha iyi hissettiğinde kendi gözyaşlarını silmeye başladı.

Silmek için Kai'den ayrılmak zorunda kalmıştı.

Kai de ondan kendi kollarını çekmişti.

Ama ikisi de aynı anda ufak bir titreme yaşamışlardı.

Sanki bedenleri ayrılmak istememişlerdi.

Taehyun'un soğuk ve ufak bedeni, Kai'nin sıcak ve büyük bedeninin arasında güvende ve daha sakin hissetmişti.

Kai'min sıcak ve büyük bedeni, Taehyun'un soğuk ve ufak bedenini kendi sıcaklığı ile iyileştirdiğini hissetmişti.

Ama şimdi ikisi de ayrılmıştı ve bedenleri ayrılmayı inkar ediyordu resmen.

İkili birbirlerinin ve kendilerinin titremelerini fark etmişlerdi.

Taehyun, dolu ve büyük gözlerini uzun oğlana çevirdi.

Kai'de kendi küçük endişeli gözlerini ufak oğlana çevirdi.

"K-Kai"

Taehyun'un sesi sadece ağlarken veya ağladıktan sonra titrerdi.

Kai'ye bunu diğer üçlü söylemişti ek bilgi olarak. Ek bilgi de işe yaramıştı.

"Efendim?"

"T-teşekkür ederim"

Kai, hafifçe tebessüm etti.

"Rica ederim"

Taehyun, birşey demeden oturduğu yerde doğruldu ardından yere ayak basmak için yere doğru hafifçe atladı.

Ama atlayışında bacağı yüzünden pek olmayınca düşmemek için Kai'nin koluna tutundu sıkıca.

Kai'de onu diğer elinden tuttu düşmemesi için.

İkili tekrar göz göze gelmişti.

Bu sefer ki uzun sürmemişti. Taehyun kısa kesmişti.

Teşekkürler anlamında başını hafifçe eğdi ardından yavaş yavaş revirden çıktı.

Ve yine ardında bir adet Kai bırakmıştı.

Kai, onun arkasından bakmıştı sadece.

Bu ufak bedenin büyük rüzgarına tutulup gitmişti.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

selamm

kai artik asik canlarr

asik kai hihih 🤭

oy verip yorum yazmayi unutmayinn

gorusuruzzz <333

gorusuruzzz <333

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
school toilet / tyunning  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin