Taehyun ve Kai, Taehyun'un odasına durmuş uzun bir süre konuşmuşlardı.
Bazen öpüşmüşler bazense sarılmışlardı. Bazense hiçbir şey demeden sadece birbirlerinin gözlerine bakmışlardı.
Şimdi ise Taehyun başını Kai'nin omzuna yaslamıştı. İkisinin de elleri birbirine kenetliydi.
Kai, boşta ki eli ile Taehyun'un saçların okşuyordu bazense öpüyordu.
10-15 dakika sadece bu şekilde durmuştu ikili. Ardından Taehyun başını hafifçe kaldırıp kendi gözlerini sevgilisinin gözleri ile buluşturdu.
"Diğerlerinin yanına gidelim mi?"
"Olur bebeğim. Nasıl istersen"
Taehyun, Kai'nin sözü üzerine tebessüm etti. Kendisi ile böyle konuşması hoşuna gidiyordu.
Kai yüzünü sevgilisinin yüzüne yaklaştırıp dudağından öptü ardından çekildi.
Taehyun başını Kai'nin omzundan kaldırdı ardından ikili oturdukları yerden ayağa kalkıp el ele odadan çıktılar.
Diğer dörtlü balkonda oturuyorlardı. Yeonjun Soobin'in yanındaydı. Beomgyu ise yanında ki Bahiyyih'in saçları ile oynuyordu.
Kai ve Taehyun yanlarına gelince dörtlü onlara baktılar.
"Ooo evin içinde bile el ele geziyorlar. Sizi dışarıdan düşünemiyorum"
Beomgyu'nun sözü üzerine diğer üçlü kıkırdamıştı.
Kai hafifçe sırıtırken Taehyun göz devirmişti.
"Sanane? Benim sevgilim değil mi?"
"Ondan önce ben vardım bir kere"
"Sanki seni seviyordum"
"Deme öyle bak kırdın kalbimi duydun mu sesini?"
Taehyun tekrar göz devirmişti Beomgyu'ya bakarak.
Ardından Kai ile yan yana oturdular.
Bu sefer Kai Beomgyu'ya baktı.
"Bir dakika ya. Hem sen benim sevgilime diyorsun da sende hep benim kız kardeşimlesin? Senden önce de ben vardım"
Yeonjun ve Soobin dördünü kavga izler gibi izlerken Taehyun Beomgyu'ya kapak çekti.
"Aldın mı cevabını"
"Prenses bu abin neler diyor ya"
Beomgyu, Bahiyyih'e bakınca Bahiyyih'te ona baktı.
"Şimdi bu konu da haklı. Birşey diyemem"
"Aşk olsun. Küstüm"
"Ya ama öyle demek istemedim!"
Beomgyu trip atar gibi dudağını büzdü ve kollarını göğsünde birbirine kenetledi.
"Ya ama yapma böyle Beom"
"Küstüm ben"
"Beyefendiye bak. Trip atıyor bir de"
Kai konuşunca Taehyun kıkırdamıştı.
Beomgyu, Kai'ye baktı.
"Sen sus enişte. Vermicem sana Taehyun'u"
Taehyun ona baktı.
"Hayır ya Soobin hyung ve Yeonjun hyungun kararı bir kere bu. Sana sormazlar bile"
"Bu konu da haklı. Ayrıca gidin ikinizde bunlarla yaşayın. Verdim bile ben"
Yeonjun lafa girince Beomgyu ona bakmıştı bu sefer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school toilet / tyunning ✔
FanficTaehyun, okulun en zeki öğrencisiydi. Bütün denemelerde hep birinci olur, birinciliğini asla kimseye vermezdi. Ama bir gün okula yeni bir çocuk gelir; Kai Kamal Huening. Geldiği hafta bir deneme sınavı olurlar ve bütün okulu şoka uğratan bir sonuç i...