zwei­und­dreißig

141 16 9
                                    

2 ay sonra...

Aradan tam 2 ay geçmişti ve herşey çok güzel gidiyordu.

Taehyun ve Kai'nin ilişkisinde herşey harikaydı. Sadece tek sorun, Taehyun'un ders takıntısıydı.

Kai ile sevgililer diye derslerinden vazgeçmiş değildi. Hala hırsı içten içe yiyip bitiriyordu onu. Her an hırsının kendi duygularının önüne geçmesinden korkuyordu kızıl saçlı.

2 gündür Kai onu arasa da telefonları açmıyordu. Son sınavları bitmişti ama üniversite sınavı vardı. Bu en kafaya taktığı şeydi şuanda. İlişkisine vakit ayıramazdı kendisine göre.

Kai ise kafasında bir sürü şey planlamıştı. Taehyun ile sahilde yürüyüşe çıkmak, piknik yapmak, restoran da romantik çiftler gibi yemek yemek, arkadaş arasında minik partiler ve dahası.

Taehyun'un ders takıntısı onu bazen yoruyor ve canını sıkıyordu. Şimdi ise 2 gündür sevgilisinden haber alamaması daha da endişelendiriyordu.

Taehyun'un uyanık kalmak için ilaçlar içtiğini biliyordu, bünyesinin iyi olmadığını da biliyordu. Başına birşey gelmesinden korkuyordu.

Evin etrafında dört dönerken Bahiyyih ona baktı. Abisini bu kadar stresli görmemişti.

"Sorun mu var abi?"

Kai, onun sorusuna cevap verdi.

"Evet hemde büyük bir sorun"

Bahiyyih onun sözü ile yerinde doğruldu.

"Büyük derken?"

"Taehyun'u arıyorum açmıyor, Yeonjunlar ile konuştum yine odaya kapandığını söylüyorlar. Endişeleniyorum"

Bahiyyih, abisinin yanına gelip onu durdurdu.

"Abi sen biliyorsun onun derslerde ki takıntısını. Hem siz üniversite sınavına gireceksiniz. Hayatınızın en büyük ve en önemli sınavlarından biri bu. Normalde bile dersleri bu kadar takan birinin üniversite sınavı için kim bilir ne kadar takmıştır kafasına birde sen düşün. Onun huyu böyle, ben tanıdığımdan beri böyleydi. Değişmedi hiçbir zaman, değişmiyor da, değişmeyecekte. Sen onu her haliyle seviyorsan buna da alışmalısın. Şimdi, eğer onu çok merak ediyorsan birlikte yurtlarına gidebiliriz. Hem, Taehyun'a sınav için moralde verirsin. Belki, beraber ders yaparsınız Taehyun'un gönlü olsun biraz. O da seni özlemiştir. 2 aydır her gün birlikteydiniz zor olmalı onun içinde ama hırsını ve ders takıntısını biliyorsun onun. Bu yüzden şimdi sakin ol. Ben Beomgyu ile konuşurum şimdi geleceğimizi söylerim. Anlaşıldı mı?"

Kai, kardeşinin konuşmasını kesmeden dinlemişti. Sonda ki fikri mantıklı geldiği için başıyla onayladı.

"Güzel, o zaman ben şimdi Beomgyu ile konuşuyorum yarım saate veya bir saate çıkıyoruz. Git hazırlan"

Kai tekrar başıyla onayladıktan sonra odasına gitti. 2 gündür görmediği sevgilisini özlemişti. Hiç birini bu kadar özlediğini hatırlamıyordu.

。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

Kai ve Bahiyyih yurttan içeri geçtiler ardından dörtlünün yurt odalarına doğru ilerlemeye başladılar.

Geldiklerinde Bahiyyih kapıyı çaldı. Çalması ile kapının açılması bir olmuştu.

Beomgyu, kapıda beklediği için kapı direkt açılmıştı. İkisine bakıp gülümsedi.

"Hoşgeldiniz"

Bahiyyih ve Kai'de ona gülümsediler.

Beomgyu ikisinin geçmesi için geriye çekildi ve ikili içeri geçti.

school toilet / tyunning  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin