zwei­und­zwanzig

170 17 22
                                    

Taehyun ve Kai birkaç saat daha kafede durmuşlardı. Artık daha yakınlardı. Arkadaşlardı.

Ne kadar arkadaş olmaları Kai'nin canını sıksa da Taehyun'a şimdiden açılamazdı.

Taehyun'un güvenini daha yeni kazanmışken tekrar zedelemek istemiyordu.

İkili, kafeden çıktıktan sonra biraz yürümeye karar verdiler.

Kai, Taehyun'un elini tutmuştu ilerlerken. Taehyun kendi eline değen kendi elinden büyük ve sıcak elin sahibine bir süre baktı ama üstelemeden o da onun elini tuttu sıkıca.

Kai, onun kendi elini tutmasını beklemese de üstelememişti.

İkili bir süre daha ilerledikten sonra sahile gelmişlerdi.

Taehyun kumların üstünde yürümek istediğini söyleyince Kai itiraz etmemişti.

Akşam üstü vakti olduğu için kalabalık değildi sahil. Bu avantajdı ikili için.

İkisi de birbirinin ellerini bırakmamışlardı.

İkili kumların üzerinde ilerlerken Taehyun aklına gelen şey ile Kai'ye baktı.

"Sana birşey sorabilir miyim Kai?"

Kai, onun sorusu ile ona baktı.

"Tabii ki"

"Bahiyyih söylemişti, babanla kavga ettiğin için gelmişsin buraya. Özel değilse, neden kavga ettiniz?"

Kai Taehyun'un sorusu ile bir süre duraksadı. Sonra gözlerini onun gözlerinden çekti.

Taehyun, meraklı, büyük ve parıldayan gözlerini onun üzerinde tutmaya devam ediyordu.

"Babam homofobikti. Gay olduğumu öğrendi"

"Ah gerçekten mi?"

"Maalesef"

Taehyun, onun dediği ile yüzü düştü. Gerçekten hala homofobik ailelerin olduğunu öğrenmesi sinirini bozmaya yetmişti.

"Annem yanımda durdu. O yüzden geldi peşimden. Bahiyyih okul için mecbur buraya gelmişti. Yurtta kalıyordu biliyorsundur. Şimdi bizimle beraber kalıyor. Ayrıca Bahiyyih'te bisex ama babama söylemedi. Gerçi bende söylemedim ama eski sevdiğim kişinin erkek olduğunu öğrenince mecbur bende açıklama yapmak zorunda kalmıştım"

Taehyun onu dinlemeye devam ediyordu.

"Baban haksız yere sana kaba davranmış bence. Herkes istediği kişiyi sever bence. Bu gayet normal"

"Bence de normal ama söz konusu homofobik bir baba olunca olmuyor"

"Anladım ama lütfen takma bu kadar. Yüzün düştü direkt. Takıyorsun demek ki bu konuyu"

"Yani ister istemez evet takıyorum"

"Takma ama. Benim için takmamayı dener misin?"

Kai, kendisinden kısa olan kızıl saçlı oğlana baktı.

Taehyun tatlı bakışlarla ve iç ısıtıcı gülümsemesi ile bakıyordu uzun oğlana.

"Senin için bırak takmamayı, öyle bir babam olduğunu bile unuturum"

。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

İkili bir süre daha kumların üzerinde yürüdükten sonra yorulunca iskelenin oraya oturmaya karar vermişlerdi.

Yanyana oturdular ve batan güneşe bakmaya başladılar.

Aslında, sadece Taehyun bakıyordu. Çünkü Kai yanında ki güneşten bile daha parlak gözlerin sahibine bakıyordu.

Kai ona bakarken tekrardan ne kadar güzel olduğunu düşünmeden edememişti. Bu çocuk onu iyice deliye çeviriyordu, aklını yemesine sebep oluyordu.

Taehyun, kendi üstünde ki bakışları fark edince Kai'ye baktı.

Kai o bakınca hafifçe gülümsedi.

Taehyun'da ona karşılık olarak hafifçe gülümsedi.

Hava bir anda esmeye başlayınca kısa boylu oğlana titreme gelmişti. Mağlum, kısa kollu crop giyince üşümemesi elinde değildi.

Kai bunu fark edince ona yaklaştı ve onun ceketinin önünü kapattı.

Taehyun, tekrar onun parfümünün kokusunu duymuştu. Uzun boylu oğlanın parfümünün kokusunu her gün içine çekebilirdi.

Kai ceketin önünü kapattıktan sonra geri çekilmeden Taehyun'a baktı. Aralarında ki mesafe azdı.

Taehyun'da ona bakmıştı. Aralarında ki santimlik mesafe ve uzun oğlan kan dolaşımının deli gibi hızlanmasını sağlıyordu.

Kai'nin gözü tekrar onun dudaklarına ilişmişti. Tuvalette ki gibi kıpkırmızı duruyordu.

Öpmemek için kendini içten içe yemeye başlamıştı.

Taehyun ise onun parfüm kokusundan çoktan sarhoş olmuş gibiydi.

Onun kendi dudaklarına bakmasından rahatsız bile değildi.

Kai bir süre daha Taehyun'un dudaklarına baktıktan sonra başını iki yana salladı ve geriye çekildi.

Taehyun o geri çekilince elini kendi koluna götürdü çekingence.

Kai de kendi elini boynuna götürdü utanmışça.

Kai içten içe kendisinden kısa boylu oğlanı istiyordu.

Taehyun ise duygularını yeni yeni fark ediyordu.

Bu zamana kadar çok az kişiye aşık olmuştu kısa boylu. Hatta neredeyse kimseye aşık olmamıştı.

Ama bu uzun boylu oğlan şeytanın bacağını kırıyordu sanki.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

selammm

tyunu birkac bolum sonra asik ederim haberiniz olsun

yazarken cok keyif aliyorum bu fici hic bitiresim yok 😭

oy verip yorum yazmayi unutmayinn

gorusuruzzz <3333

gorusuruzzz <3333

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
school toilet / tyunning  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin