Taehyun, kilitli kaldığı tuvalet kabininden çıkmaya çalışırken bazen kapıya vuruyordu.
Kai, üstünü değiştirmişti. Kendi işi bitince kendi olduğu yerden çıkıp onun olduğu tuvalet kabinine geldi.
"Taehyun?"
Taehyun, onun sesi ile bir süre duraksadı. Onun ne işi vardı ki şimdi?
"Efendim?"
"Sana yardım etmemi ister misin?"
Taehyun tek başına çıkamayacağını anlayınca mecburen kabul etmek zorunda kaldı.
"Olur"
Kai, ondan onayı alınca bir süre kapı ile uğraştı. Ardından Taehyun'a doğru kapı açıldı.
Taehyun, kendisine doğru açılan kapı ile bir süre sendelese de bu halini Kai durdurmuştu.
Kai, onu tekrar belinden tutup kendisine çekti. Tekrar onun zarar görmesini riske alamazdı.
Taehyun, bir süre ona baktı ve göz ucuyla hızlıca süzdü.
Bol yaz aylarında giyilebilecek gömlek vardı üzerinde uzun oğlanın. Üst düğmeleri açıktı.
Aynı zamanda kendisine dar gelmeyen pantalon ile de kombinlemişti.
Kendi parfüm kokusunu Taehyun uzakta olsa bile duyardı çünkü hem parfüm yoğundu hemde Kai fazla sıkmıştı. Ama rahatsız değildi aksine parfüm kokusu hoşuna gitmişti.
Ve onun yüzüne baktığında başka birşey daha dikkatini çekmişti. Dudağında ki yara bandı.
Büyük ihtimalle basketbol maçında yaşanan olayda dudağı patlamıştı. Ondan dolayı yara bandı takmıştı.
Kai, kendisinden kısa oğlanın sadece gözlerine bakıyordu.
Büyük ve parıldayan gözlerini aklına iyice kazıyordu. Bu gözleri, hayatınsa hiç unutmak istemiyordu. Çünkü, onun gözlerinden daha parlak başka göz görmemişti.
İkili, bir süre daha birbirlerine baktıktan sonra Taehyun, Kai'den ayrıldı ardından tuvalet kapısına gitti.
Kapıyı açacakken açamayınca duraksadı. Bir süre daha zorlasa da hala başarılı olmamıştı.
Bir süre Kai ona baktı ardından yanına geldi.
"Boyundan büyük işler yapmaya kalkışma Taehyun"
Kai, alaycı ses tonuyla konuşup bu sefer kapıyı o açmaya çalışmaya başladı.
Taehyun onun sözleri üzerine göz devirdi. Onu izlemeye başladı.
Kai, uzun süre uğraşsa da başarılı olamamıştı.
Taehyun ile tekrar göz göze geldiklerinde konuştu.
"Kilitli kaldık"
。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆
10-15 dakikadır Taehyun ne Kai'ye bakıyor ne de onunla konuşuyordu. Sadece yere oturmuş etrafa bakıyordu. Bir an önce buradan çıkmak istiyordu.
Kai, bir süre daha kapıyı açmak için çabalasa da başarılı olamayınca tekrar Taehyun'a baktı.
Belki de şimdi herşeyi konuşmak için bir şans doğmuştur uzun oğlana.
"Taehyun"
Taehyun kendi adını duymasıyla uzun oğlana baktı.
"Sana birşey sorabilir miyim?"
"Uzun olmasın kısa kes"
"Tamam, bana neden böyle davranıyorsun?"
"Nasıl?"
"Kaba davranıyorsun. Sana iyi davranıyorum ama sen karşılığında bana ters tepki veriyorsun. Kırıyorsun. Benimle ne derdin var bilmiyorum ama öğrenmek istiyorum. Sana ne yaptım?"
Taehyun, o konuşurken ayağa kalktı ve ona birkaç adım yaklaştı.
"Sen beni denemede geçmeseydin senden nefret etmezdim biliyor musun. Birincilik benim hayat merkezim ve sen o merkezin geldin içine sıçtın. Sen beni geçtin diye ben bir hafta neden okula gelmedim biliır musun? Odama kapattım kendimi. Yemedim, içmedim, uyumadım. Kendimi suçladım sürekli. Hep ikimizin sonuçlarına baktım nerede hata yaptım diye. Aramızda da o kadar fark yoktu biliyor musun. Birkaç soru farkla beni geçmen bile beni delirtmeye yetti. Hatta geçen gördüğün bacağımda ki yaralar da o günlerden kalma. Açlıktan ve uykusuzluktan bayıldığımda ya da dikkatsizlikten kendimi bir yerlere vurduğumda oluştu hepsi. İşte, bu yüzden seni sevmiyorum. Aldıysan cevabını uzak dur benden"
Kai, cevabını almıştı. Ama onu bilerek geçmemişti. Bunu söyleyip kendisine karşı kin beslenesini istemiyordu.
"Bak beni dinlersen sana seni nasıl geçtiğimi anla-"
"Kes sesini. Böbürlenerek bana gelip beni nasıl geçtiğini anlatma"
"Seni isteyerek geçmedim. Bir kere dinlesene beni. Sen daha dinlemeyi bile bilmiyorsun Taehyun!"
Kai'nin sesi yüksek çıkmıştı konuşurken.
Taehyun ona bakarken gözleri dolmuştu ve sinirle ona tokat attı.
Kai, yanağında hissettiği sert baskı ile bir süre kaskatı kesilmiş gibi durdu. Sonra elini yanağına götürdü ve kısa oğlana baktı.
Taehyun'un gözleri daha da dolmuş hatta birkaç gözyaşı akmaya başlamıştı.
"Senden nefret ediyorum Kai"
Kai, Taehyun'un sözü ile kendi elini yanağından çekti ve ardından kendisinden kısa olan oğlana birkaç adım yaklaştı.
"Benden nefret etmiyorsun Taehyun. Emin ol, bir gün gelecek ve hırsına yenik düşeceksin"
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
selamm
kitabin aciklamasinda yazan konusmalari da yazdim
birkac bolum daha burada kalicaklar bu arada
normalde 1 gunde 2 bolum atiyorum ama istek uzerine bugun 3 bolum attim diger gunler yine 2 bolum aticam
oy verip yorum yazmayi unutmayinn
gorusuruzzz <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school toilet / tyunning ✔
FanficTaehyun, okulun en zeki öğrencisiydi. Bütün denemelerde hep birinci olur, birinciliğini asla kimseye vermezdi. Ama bir gün okula yeni bir çocuk gelir; Kai Kamal Huening. Geldiği hafta bir deneme sınavı olurlar ve bütün okulu şoka uğratan bir sonuç i...